[ovaj nastavak ce biti pun scena seksa tako da cu zamoliti maloletnike da preskoce ovaj nastavak ili se bar praviti da ga nisu procitali zbog moje griznje savesti.Hvala.]
Roberta Armani
"I hoces mi reci sta ti se desilo sa nogama malopre?" nasmeje se i pogleda me u retrovizoru.
"Hm...Ne znam." pravim se da ne znam o cemu se radi a onda prasnem u smeh kao i on.
"Gde me vodis?Moja zgrada je u suprotnom smeru." zacudjeno ga pitam a on samo odgovori da ne idem u svoj stan.Ma sta on izvodi?Okej preterala sam sa gacicama.Samo sam htela da ga isprovociram ne da ga napalim do te mere da zeli ponoviti onu noc.Samo sto sad panicim i trezna sam.
Dodjemo ispred velike zgrade i ne znam zasto moje noge rade protiv mene i idu za njim u lift.Pritisne dugme na 17. sprat i onda me pribije uza zid lifta.Okej morace prestati da radi to.Moja ledja nisu zadovoljna.
"Filipe...Nemoj,rekla sam ti.Ona noc je bila greska."
"Zasto si krenula onda sa mnom?Mogla si samo reci da te vratim kuci ali nisi.Samo priznaj da zelis to ponovo.Da se ovog puta ujutru secas svega." priblizi mi se i stavi usne kod mog uha "Reci mi,Rubi.Da li zaista zelis da zaustavis sve ovo ili te je strah jer ovog puta neces moci da okrivis alkohol?" stane mi dah.Najgore od svega je sto ni ja ne znam odgovor na to pitanje.
"Filipe Galeoti,mrzim te,znas to?" sapnem i stavim mu ruke oko vrata.Privucem ga sebi i prilepim njegove usne na moje.Nasmeje se u toku poljupca.Spusti ruke na moju zadnjicu i ja skocim obavijajuci noge oko njega.
Vrata lifta se otvore i mi se zateturamo izlazeci.On predje na moj vrat i ja to iskoristim da pogledam oko sebe.On ima jebeni penthaus?Ubrzo osetim hladnu posteljinu ispod sebe.
"Zelim te." kaze izmedju uzdaha.Ubrzo moja odeca zavrsi na podu i ja se nadjem ispod njega gola.On se nasmeje jer verovatno vidi moje crvenilo."Vec sam video to." nasmeje se.
"Samo ucuti i ljubi me,pre nego sto promenim misljenje."
Spusti svoje usne na moje i nasi jezici igraju svoj ples ponovo dok moja secanja na onu noc naviru.Za dvadeset i sedam godina mog zivota,sada kada su njegove usne na meni i kada me ljubi na ovakav nacin,konacno se osecam...slobodno.Njegove usne su tako tople i socne.Tu zarobljena izmedju kreveta i njegovih socnih usana osecam se zasticeno i dragoceno.Ja uzdisem i nasi kukovi se susrecu.Drazi me svojim udom ali ne ulazi u mene.
"Kazi mi da me zelis,malena." kaze i stavi ruke na moj stomak.Poljubi me i ja osecam cudan osecaj u mom stomaku.Zelim ga.Zelim ga odmah.
"Filipe,molim te." uzdahnem "Zelim te,tako jako."
Jos jednom spusti usne na moje i ja zatvorim oci dok ulazi polako u mene.Pokrene se jednom i onda stane."Otvori oci,Roberta.Zelim da gledam tvoje smaragdne oci dok vodim ljubav sa tobom."Otvorim oci i obavijem noge oko njegovog tela priblizavajuci ga jos vise sebi signalirajuci da sam spremna.Njegov prst dodirne moju vrelinu izmedju nasih tela i ja ispustim glasan izdah.
"Je li osecaj dobar?"
"O boze,Filipe,predobro je.Molim te ne prestaj."
Njegov palac opet dotakne moj klitoris.Osecam kako se tecnost i toplota sire dole.Grcim se i imam osecaj kao da sam spremna za orgazam kad se on jako zabije u mene.
"O,boze!" viknem.
Filip mi pokloni veliki osmeh i ponovo ostavi socan poljubac na mojim usnama.
"Potrudicu se da te ne boli." krene da mazi moje telo i secam kako se moje telo opusta.
Nagne se prema meni i ostavlja mi poljupce po golim grudima.Tihi jecaj napusti moja usta kada zasisa moju bradavicu a onda je gricne.Krene polako kliziti u meni.Stavim ruke na njegova ledja i krenem mu zabijati nokte u ledja.Povucem ga jos vise nogama pri sebi.
"Trebam...trebam brze." jedva izgovorim.
On postane brzi i nasi uzdasi postanu glasniji.Nikada se nisam osecala ovako.U jednom trenutku osecam kako me bol unistava a vec u sledecem uzivam u istom i osecam se kao na sedmom nebu.Njegovi misici na ledjima se ukrute i ramena pocinju da mu se tresu gore-dole.Telom pocinje da mi se siri toplina orgazma.
"Ovo je toliko bilo dobro." on se jos par puta trzne u meni i padne na krevet pored mene.Privuce me sebi i poljubi moj vrat.I tako lezimo zajedno zagrljeni i slusamo ubrzano disanje nas dvoje.Utonem u san pripijena uz njegovo znojavo i toplo telo.
•••
Sunce samo sto izlazi iza horizonta.Polako se odvajam od Filipa i ustajem iz kreveta.Kupim svoje stvari po sobi i oblacim se na brzinu.Izadjem iz njegovog stana ostavljajuci ga samog u krevetu.Da,Robi,kukavice.Opet si to uradila i sada bezis.Udjem u lift i pogledam se u ogledalo.Kosa mi je u haosu.Haljina mi je guzvava a podocnjaci mi se ocrtavaju ispod ociju.Boze kad se samo setim prosle noci.Ono je bio najlepsi seks u mom zivotu.
Otkljucavam vrata svog stana i ulazim dezeci svoje visoke potpetice u rukama.Zapljusne me miris kafe.Sta koji?Samo da nije Nik boze molim te.Ulazim u kuhinju i za sankom zaticem moju najbolju drugaricu.
"Mina?Otkud ti?U mom stanu?Pre mene u sest sati ujutru?"
"Zdravo drugarice.I meni je drago da te vidim." nasmeje se i pruzi mi soljicu kafe."Sta se tebi desilo?Uzbudljiva noc?"
"Nemas pojma..." promrmljam za tebe ali me je cula.
"Nisam znala da je Nikolas tolika zver u krevetu."
Spustim pogled i ujedem se za usnicu.
"O boze,Robi." uzvikne i stavi ruku preko usta "Nisi bila sa Nikolasom?Pricaj odmah.Zelim detalje."
"Mina...Obecaj da neces nikom reci.Molim te.Znam da sam losa osoba ali..."
"Hoces li poceti vec jednom?!!Ko je on?"
Uzdnem."Filip."
"Ucuti!!!" razdere se na mene. "Mislim ne,nemoj da cutis samo...nastavi."
Ispricam joj sve.Dobro nisam bas ulazila u detalje samo sam joj rekla za ono u Rimu i za sinoc.
"Oh,Robi.Sta ces raditi sa Nikom?Nisam ga nikad volela i vise mi se svidja Filip jer je ulov ali ipak...Mislim da trebas da prestanes sa tim dok ne sredis sve sa Nikolasom.Nije fer prema njemu."
"Ah,Mina,zar mislis da nisam svesna toga?Treba mi tus.I jos jedna kafa.Hoces li?"
"Kada izadjes iz kupatila cekace te na stolu a onda cemo zajedno do firme."klimnem glavom i krenem ali me zaustavi poruka.Od njega.
'Pobeguljo :)'
O Robi u sta si se uvalila?!
YOU ARE READING
Njegova #1
Teen FictionNismo se tražili, samo smo se našli. A sad tako nađeni kao da se opet tražimo.Možda je to smisao ljubavi, ta lepota nesigurnosti. Čekanje na nedočekano. Poznaja da smo tu negde. Tako blizu, a tako daleko. Đ. Balašević