Bölüm 21

201 48 6
                                    

  Selaaaam. Bu bölüm bol bol yorum istiyorum. Yoksa bölüm yok 😂😂😂

****

Üzgün üzgün babama bakarken daltona yanımda sarkan ellerim ile durmasını anlatan el hareketi yapıyordum. Babamın benim üzgün bakışıma bile dayanamayacağını bildiğimden daha bir ciddi ciddi üzgün baktım.  

“Kızım, yani bana şöyle bakma. Gecenin bir vakti hırsız var diye bağırıyorsun ve ortada  öyle bir hırsız yok,” demesi ile kafamı olumlu anlamda salladım.

“Whatsapp grubunda doğruluk ve cesaretlik oynuyorduk ve ben cesaret dedim.  Doğan şerefsizi de baya abarttı “hırsız var,” diye bağırmamı söyledi.” Diye konuştum üzgünlüğümden ödün vermeden.

Babam rahatlamış gibi omuzlarını düşürdü. Ama ardından bana doğru gelip kafamın üstünü öperek sarıldı. “Gece gece akıl kalmadı bende, bir daha sakın yapma.”

Kafamı sallayıp gözlerimi daltona çevirdiğimde kafasını arkasındaki duvara yaslamıştı ve üzgün üzgün bize bakıyordu. Ben ona dönünce gözlerini kaçırdı birden.  Derin nefes aldığımda geri çekilip babama baktım. “Kusura bakma Memoli, bir daha olmaz,” dedim sakin şekilde.

“Güzel kızım benim,” diyerek yanaklarımı sulu sulu öpen babam ile yüzümü buruşturup ellerinden kurtulmaya çalıştım. “Iyyyyy baba!” Derken huylandığım için bir yandan gülüyordum. Geriye kaçarken yatağa düştüm. Öpmeyi bırakan babam ile gideceğini düşürken babam bir anda gıdıklamaya başladı.

Kahkaha ile karışık çığlık atarken babam hala gıdıkkıyordu ve ben deli gibi ayaklarımı savuruyordum.  “T-tamam b-baba dur tamam!” Diye konuştum kahkahalarla karışık. En sonunda bıraktığında dağılmış saçlarımla nefes nefese doğrulduğumda annem ve amcam da kapıda gülüyorlardı.

“Hainler,” diyerek yastık attım onlara. “Anam ölüyordum sanırım,” dedim gülerek.  Hepsinin odamda bulunması daltonu görme olasılığını yükseltiyordu ve bu sayede benim götüm tutuşuyordu. Ben hala nefes nefese sırıtırken babam yanıma oturup şakağımı öptü.

Gözüm Daltona kaydığında hafif gülümsüyordu bana bakıp. “Bu sevgi pıtırcıklarınızı neye borçluyuz? Şimdiden söyleyeyim kardeşimi kıskanmıyorum,” dedim gözlerimi devirip. Annem yanıma gelip kafamın üstüne vurdu. “Kardeşin olacak olması seni atacağımız anlamına gelmiyor cadı, daha ona ablalık yapacaksın,” dedi gösterdiği üstün sevgiyle.

Anneme dil çıkartıp “O nasıl sevgi öyle gözlerim yaşardı,” dedim kinayeli kinayeli. Annem kıkırdayıp vurduğu yeri öptü. “Şimdi gelelim hesap kısmına,” diyen babama döndüm. “Miras mı kaldı yoksa sana. Şimdiden söylüyorum yarısı bana ait mirasın,” demem ile Musti gülmeye başladı. O gülünce miras falan kalmadığını anladım zaten.

“Memoli şu emmime söyler misin böğürmekten vaz geçsin sinirime sıçıyor,” dediğimde babam bana kızarak baktı. “Ağzın çok bozulmuş Asu,” demesi ile sırıttım. “Tamirciye götür Memoli,” demem ile amcam sinirle inledi.

“Kahretsin! Kulaklarımdan işeyeceğim artık.” Amcama dil çıkartıp “Diğerinin işe yaramadığını kabul mu ediyorsun?” Dedim. Tabi demem ile babam ve amcam anında sinirlendi. Ha bir de Dalton sinirlendi, hallerinden belli. Annem ise benim gibi sırtımasını saklamakla uğraşıyordu.  

“Asu!” Diyen babam ile omuzlarımı kasıp “pardonuz babacım,” dedim. Amcam ise bana gözlerini kısmış kötü kötü bakıyordu.

“Neredeydin bu saate kadar kızım?” Dedi annem daha uysal şekilde. Omuz silkip “Çocuklarla karokedeydik,” dedim. “Bize haber vermeliydin, Asu.”

Anonimler | Texting |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin