Harry
Waarom kan hij het niet gewoon zeggen? Ik loop verslagen terug naar de aula. Ik zie dat Kian en zijn meute aanstalten maken om de aula te verlaten, en ik weet precies waarheen. Niall. Ik loop vol kalmte naar Kian toe, en tik op zijn schouder.
'Je laat Niall met rust!' Sis ik in zijn oor.
'O. Die blonde? Ik ga nu naar Marcel, met die blonde heb ik vanmiddag al iets te bespreken.' Zegt hij lachend. Mijn gezicht betrekt. 'Wat?!' Roep ik.
'Jij dove kwartel! Ik heb met hem al afgesproken vanmiddag Harr-' Verder komt hij niet. Ik geef hem een stomp in zijn maag waardoor hij voor over buigt. 'Blijf met je vieze tengels van Niall af! Begrepen?' Kian knikt.
'Sir Styles? Do you know this answer?' Vraagt Miss Hannigan. Engels is het enige vak wat ik met Niall heb. Hij zit alleen maar in zijn schrift te tekenen. Ik schud mijn hoofd en besluit mijn aandacht niet meer op de blonde Ier te zetten, maar op het school bord. Miss Hannigan schrijft met een zwarte board marker wat af en toe een vreselijk piepend geluid maakt.
'Het huiswerk voor morgen is opdracht 19 e-' midden in haar zin gaat de bel. 'Geen huiswerk mevrouw!' Roept Sam. Miss Hannigan kijkt vreselijk geïrriteerd, maar knikt dan toch. 'Jullie verdienen wel een keer huiswerk vrij.' Sam trekt een wenkbrauw op maar haast dan de klas uit. Dit was mijn laatste les, en die van Niall volgens mij ook.
'Hi Niall' zeg ik als ik naast hem ga lopen op de trap. 'Oh.. Hi' zegt hij. Zijn stem heeft iets, wat ik niet helemaal kan plaatsen. Het lijkt en voelt alsof mijn hart er sneller door gaat kloppen. Hij maakt mij blij. 'Was dit je laatste les?' Vraag ik, een beetje verlegen. Hij knikt, en loopt even iets sneller. 'Dag Harry'
Hoe hij mijn naam uitsprak, was zo sexy. De r een die hij zo moeilijk uit kan spreken door zijn accent. De H die hij uitspreekt alsof hij hem naar god stuurt. Zoals hij mijn naam uitspreekt, is zo sexy.
En Ineens is Niall weg. Ik kijk om me heen en kan mezelf wel voor mijn kop slaan. Waar heen? Waar is hij heen? Kian. Schiet er dan door mijn hoofd. Ik versnel mijn pas, maar bedenk me dan iets. Ik kan hem niet helpen, waarom zou ik? Ik ken hem nauwelijks. Hij is mijn vriend. Ik moet wel.
Niall.
Ik kijk even twijfelen om mij heen, en werp dan een blik op mijn horloge. Ik heb nog anderhalf uur, tot ik volledig wordt afgemaakt. Ik sta te trillen op mijn benen, en probeer even een stukje te lopen. Ik snel wandel naar mijn kluisje en open hem met mijn code. Trillend pak ik mijn jas en slaak een gilletje als ik een deur hoor klappen. Ik kijk langzaam over mijn schouder maar zie niemand staan. Zuchtend en trillend loop ik naar buiten, op weg naar het park. Lopend naar mijn ondergang.
'Laat me los!' Schreeuw ik als Trevor mijn arm vast pakt. 'Nah.. Heeft hij geen zin in.' Zegt Sam lachend. Mijn zoute tranen biggelen langzaam over mijn wangen. 'Iemand help!' Schreeuw ik naar de mensen in het park. Niet dat die er zijn.
'Hey! Laat hem los!' Schreeuwt iemand.