Niall
De zachte lippen van Harry, zijn in een woord hemels. Toch begint er in mijn hoofd een paniek aanvalletje te vormen, aangezien niemand mij ooit een kus heeft gegeven. Dit is mijn eerste. En hij is perfect, want hij is met iemand van wie ik echt houd. Harry haalt zijn lippen van die van mij af. 'Sorry.. Ik, misschien is het beter als ik je alleen laat.' Zegt hij en loopt weg.
Ik blijf staan, ik laat Harry lopen. De jongen die ik nu zo graag wil vasthebben, knuffelen, loopt nu voor mijn neus weg. Ik moet iets doen, maar ik sta vastgenageld. 'Hazz!' Schreeuw ik. Maar hij negeert me, en zet het op een sprintje. Er rolt een traan over mijn wang. Misschien was dit de laatste keer dat ik hem zo zag.
Harry
Ik ren op volle vaart naar Iris haar huis toe. Ik heb nu iemand nodig die luistert. Ik bel aan, en de deur vliegt open. 'Hey Haz.' Zegt Iris vrolijk. Als ze mijn gezicht ziet trekt ze me naar binnen, en knuffelt me stevig. Ik snik in haar nek, en huil met hevige uithalen.
'Wat is er gebeurt Haz? In godsnaam?' Dit is nou de 4e keer dat ze dit vraagt, en nog steeds antwoord ik niet. Het enige wat ik doe is staren, naar haar muur.
'Ik houd van hem.' Zeg ik dan opeens.
'Ik wil bij hem zijn, hem vasthouden.
Hem knuffelen.
Zijn prachtige zee blauwe ogen zien vonkelen als hij naar me kijkt,
Zijn prachtige zacht rozige lippen op de mijne voelen.
Zijn hand kunnen vasthouden wanneer ik dat wil, onze vingers met elkaar verstrengelen.
Ik wil van hem mogen houden,
Maar het kan niet.'
'Ik snap het. Maar waarom kan het niet?' Ik staar haar aan. Ze vraagt waarom het niet kan?
'Het kan verdomme niet, omdat hij mij niet leuk vindt!' Schreeuw ik en sla keihard tegen de muur achter me. 'Rustig, Haz..' Zegt Iris en legt een hand op mijn schouder. Mijn hoofd valt naar rechts op haar schouder. 'Waarom gebeurt dit altijd bij mij?' Vraag ik, huilend. 'Ik weet het niet Haz.. Echt niet..' Fluistert Iris als ze me knuffelt.
'Bedankt.' Zeg ik dan. 'Waarvoor?' Vraagt Iris met verbaasde ogen. 'Je bent er altijd voor me.. Daarom.' Ze knikt. 'Dat is wat vrienden doen voor elkaar, Haz.' Ik knik en sta op. 'Ik ga.' Ze glimlacht naar me en loopt achter mij naar de hal. 'Doei Iertje, tot morgen!' Schreeuw ik nog, voordat ik de hoek omloop.
'Gem! Ga weg!' Schreeuw ik, voor de zoveelste keer. Ze wil mijn kamer niet uit, terwijl ik bezig ben met mijn wiskunde huiswerk. 'Ik weet dat je iemand leuk vindt Haz! Een jongen nog wel! Je verraad mam!' Schreeuwt ze dan. Ik kijk haar aan met grote ogen. 'Hoe?' Vraag ik. 'Ashton zag jullie in het park.' Zegt ze monotoon, en loopt mijn kamer uit.
Ik schiet van mijn stoel, en pak haar bij haar pols. 'Je vertelt dit niet aan mam!' Zeg ik. 'Je krijgt tot vanavond 8 uur de tijd om het haar te vertellen, anders doe ik het.' Zegt ze. 'Dan ga ik vast mijn koffers pakken..' Zucht ik en loop weer naar mijn bureau stoel.
'Mam..' Zeg ik, als ik mijn vork op de tafel leg, en mijn laatste hap spinazie doorslik. 'Ja?' Vraagt ze en glimlacht naar me. 'Ik moet je iets vertellen..' Ze maakt een gebaar dat ik verder moet praten. 'Ik.. Ik ben gay..' Zeg ik en bereid me voor op de storm die nu komt.
'Wat Harry?' Vraagt ze, trillend van woede waarschijnlijk. 'Ik..' Verder kom ik niet. 'Ik hoorde je wel Harold Edward Styles! Uit mijn huis!' Schreeuwt ze. Gemma zit al die tijd met een strak gezicht me aan te kijken. 'Maar..' Weer onderbreekt ze me. 'Nee! Ik heb mijn kind niet opgevoed om een flikker te zijn! Binnen een uur heb jij mijn huis voorgoed verlaten! En zoek geen contact meer op met mij, je zus of iemand anders uit de familie!'
Met mijn tassen en koffers vol spullen, sta ik voor Iris haar deur. Ik heb alles snel in mijn koffers gegooid, inclusief schoolspullen en foto's. Alles is nu uit mijn kamer, behalve mijn bed, kleding kast en bureau. 'Iris.. Ze heeft me uit huis gestuurd omdat ik homo ben..' Zeg ik tegen Iris die de deur open doet. Ze laat me binnen, en stuurt me met mijn koffers naar de logeerkamer.
'Maak het je gemakkelijk.' Zegt ze voordat ze de kamer weer uitloopt. Ook deze kamer is imens. Een inloopkast en eigen badkamer met super luxe voorzieningen. De kamer is wit, en het bed heeft een wit gewelf, en een zwart dekbed. Op de muren hangen planken, en het is er vreselijk wit.
'Bedankt dat ik hier mag slapen Miss en Mister Geerlings.' Ze knikken en lopen weg van tafel. 'Dag mam, dag pap..' Mompelt Iris. Even later hoor je de voordeur dicht valen, ze zijn naar nachtdienst. 'Laten we wat Chinees halen..' Zeg ik. Iris knikt, en samen lopen we naar de voordeur. Ik pluk mijn jas van de kapstok en maak de deur open.
Niall
Daar zie ik hem weer. Harry. Hij loopt met een arm om de schouder van Iris. Een steek van jaloezie gaat door mijn lichaam, maar die voel ik even niet meer als ik mijn naam hoor. 'Niall!' Roept Greg. 'We gaan naar het restaurant!' Roept mijn moeder hem na. Ik knik, en werp nog een laatste blik op Harry. Onze blikken kruisen elkaar, en ik kan een vorm van verdriet ontdekken.
Wat zou er met hem zijn?
Toch loop ik met mijn ouders en broer mee het restaurant binnen. We krijgen een tafeltje bij het raam, en ik staar naar buiten. Na ongeveer een kwartiertje hebben wij ons drinken en eten bestelt, en kijk ik net naar buiten als Harry de Chinees uit komt lopen. Ik kijk vol hoop naar hem, dat hij mij ook weer even aankijkt. Maar hij kijkt me niet meer aan.
'Je bent zo afwezig Niall.' Zegt mijn vader opeens. 'Ja.. Sorry..' Zeg ik en richt me op mijn bord met pasta bolognese. 'Er zit je iets dwars..' Zegt mijn moeder en pakt mijn hand. 'Dat klopt. Maar ik kan het niet zeggen.. Jullie zullen boos worden en me haten..' Zeg ik, met pijn. 'We zullen niet boos worden..'
'Echt?' Ze knikken. 'Ik ben gay..' Zeg ik zacht. Paps wenkbrauwen schieten omhoog. 'Wat?' Roept hij. Mensen in het restaurant kijken hem boos aan. 'Bobby! We hadden beloofd niet boos te worden!' Zegt mijn moeder. 'Mag ik de rekening?' Vraagt mijn vader.
Nu zitten we thuis, om de keukentafel. 'Hoe kun je?' Vraagt pap. 'Ik.. Ik ben verliefd geworden op een jongen..' Zeg ik trillend. 'Ik heb je niet zo opgevoed!' Schreeuwt pap. 'Je beschaamt Gods zegen van liefde. Je moet met een vrouw gelukkig worden. Het is niet zuiver om verliefd te zijn op hetzelfde geslacht! Je bent een duivels zoon.. Dat wist ik al vanaf dat we wisten dat je Chiraptophobia had!' Schreeuwt hij. Dit doet me pijn. 'Weg!' Schreeuwt mijn vader en staat op. Ik sta ook op en wil weglopen.
Totdat mijn vader mijn pols pakt. Mijn hele lichaam begint te trillen en te tintelen. 'Laat.Me.Los' zeg ik, met mijn kaken op elkaar. 'Nee. Jij bent geen echt Horan.. Nooit geweest! Je bent weg uit mijn huis over precies een half uur!' Schreeuwt mijn vader. Mijn moeder staat huilend achter hem, en mijn broer kijkt geschokt.
Als ik blijf staan geeft hij me een duw, en ik val op de grond. 'Bobby!' Schreeuwt mijn moeder. Ze kan me toch niet meer helpen. Ik sta op en weet niet hoe snel ik de kamer uit moet komen, en mijn spullen pakken.
'Ik wil je hier nooit meer zien!' Schreeuwt mijn vader vanuit de deuropening naar me toe.
Waar moet ik heen?
Harry.
Ik loop met mijn tas en koffer naar Harry's huis. Ik bel aan en wacht. 'Ik kom voor Harry.' Zeg ik als een vrouw van gemiddelde leeftijd de deur open doet. 'Die woont hier niet meer. Die heeft de familie beschaamd.' Zegt ze en duwt de deur in mijn gezicht dicht. Hoe heeft hij de familie beschaamd? Wat heeft hij gedaan?
'Dan maar een hotel.' Zeg ik, en loop hun voortuin uit.
Ik heb toch geld zat. Mijn ouders hebben mij elke maand een x bedrag geld gegeven. Ik heb sinds vorig jaar de rekening afgesloten, zodat ik er alleen bij kan. Ze kunnen het er dus niet afhalen nu, gelukkig.
Als ik de hotel kamer inloop, laat ik me huilend op bed vallen..
Wat een dag.