Chiraptophobia O6.

591 58 7
                                    

Niall

Nee! Harry mag zich zelf geen pijn doen voor mij, dat ben ik niet waard. 'Ga.. Weg..Harry' zegt ik trillend en snikkend. 'Nee! Ik kom je helpen!' Roept hij terug, en nu krijgen Sam, Trevor en Kian pas door dat Harry er is. Ze draaien zich zelf alle drie tegelijk om, en er verschijnt een grijns op het gezicht van Sam. 'Zo daar hebben we het Gaytje.'

Harry's wenkbrauwen gaan omhoog. 'Waar hebben jullie het over?' Vraagt hij, enigszins rustig. Ik sta een beetje ongemakkelijk tegen een boom aangedrukt. 'We weten dat je gay bent, je mag zelf raden wie dat ons verteld heeft.' Spuugt Trevor uit.

'Ik ben geen gay!' Schreeuwt Harry. Waarom weet ik niet, maar er gaat een ondraaglijke pijn door mijn hart. Hij is geen gay. 'O ja wel hoor.' Roept Kian. 'Hoe heet die jongen met die zwarte kuif ook alweer? Zayn?' Lacht Sam. 'Zayn..' Schreeuwt Harry.

Harry

De verrader. Ik wist dat hij niet te vertrouwen was. Ik zucht alle boosheid even naar beneden en kijk tussen de hoofden van de jongens heen naar Niall. Hij heeft zijn ogen gesloten en er stromen liters zoute tranen over zijn wangen. 'Laat hem met rust' zeg ik als enige en loop een stukje naar voren.

'Vandaag is het genoeg geweest.' Zegt Kian en pakt Niall's arm. Gelijk speren de ogen van Niall wijd open en begint hij te gillen. 'Laat me los!' Schreeuwt hij. 'Oke.' Mompelt Kian en gooit hem op de grond. Daarna lopen de drie jongens achter elkaar weg en ren ik op Niall af.

'Ga..Weg..Harry.' Roept Niall, en probeert omhoog te komen. 'Ik ben het niet waard.' Zegt hij als hij huilend weg rent. Ik besluit hem achterna te rennen, en trek ook een sprintje.

'Niall! Je kan niet zomaar een einde maken! Je hebt ouders die om je geven, vrienden.' Roep ik als ik Niall op een brug rand zie staan. 'Welke?!' Roept hij terug.

'Je hebt mij..' Zeg ik, nu biggelt er ook een traan over mijn wang.

'Jij hebt zat vrienden, je hebt mij niet nodig Harry.' Zegt Niall.

'Wel.'

'Ik vindt je leuk Niall.' Ga ik verder. Want het is waar, ik zou ook springen als Niall springt. Ik kan niet zonder hem.

'Maar.. Hoe kun je mij leuk vinden?' Vraagt Niall als hij de reling af klimt.

'Je ogen, je lach, je loopje, je haar, je alles!' Roep ik. Niall komt naar mij toe lopen, en ik loop naar hem toe.

'Ik kan niet zonder jou Niall, ik heb je nodig.' Zeg ik huilend.

'Don't cry..' Zegt Niall als hij met zijn hand over mijn wang gaat.

'Ik heb Chiraptophobia. Ik ben bang om aangeraakt te worden, Harry.' Zegt Niall opeens.

'Maar bij jou, is het niet erg als je me aanraakt. Het maakt me warm. Maar ik ben christelijk, ik mag geen Gay zijn, of ik wordt verstoten..' Zegt Niall huilend.

'Je haat me nu vast...' Zegt Niall huilend en hij wil weglopen, maar ik pak zijn hand.

'Ik haat je niet, het maakt me niet uit wat voor je fobie je hebt, of je christelijk bent, als ik maar met jou mag zijn, als is het geheim. I love you.'

En dan, druk ik mijn lippen op de Zijne.

Chiraptophobia||Narry||Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu