Chapter 6 - Before and after the past

8 2 0
                                    

Egy házhoz értek. A ház üres volt. Közelebb mentek. Kinyitották az ajtót. Nem jutottak szóhoz. A ház belülről ötször nagyobb volt, mint kívülről azt látszott. Bementek. A ház teljesen üres volt. A falon hirtelen megjelent egy szöveg: "Köszöntelek a kívánságok termében! 3 kívánságod teljesülése után el kell hagynod ezt a házat!". Jól meg kellett gondolniuk mit kívánnak, mert éjszakára nem szerettek volna a sötét és ijesztő erdőben maradni. Mivel nagyon éhesek voltak már, ezért elsőnek egy nagyon asztal kívántak 9 ország legjobb ételeivel és italaival. Gondolták úgyis van még kettő, az elég lesz nekik. Órákon át lakmároztak, ilyen finomat régen ettek és idejük is rengeteg volt. Hirtelen mindketten álmosak lettek, de nem volt ágy, amin tudtak volna aludni. Erre egy kívánságot pazarolni viszont vétek lenne. Szóval egy kicsit falusiasra vették a dolgot és ételágyat csináltak maguknak. Reggelre majd megálmodjuk a maradék két kívánságot. Annyi minden történt velük, így nem volt csoda, alig két perc alatt elaludtak. Hirtelen arra eszméltek, hogy a Földön vannak újra, de a sárkányok eltűntök. Nem is gondolkoztak rajta, hogy történhetett ez, csak örültek, hogy végre eltűntek. A városok is a helyükön voltak, mintha el sem tűntek volna, de ezen sem gondolkoztak. Tovább mentek. Elértek egy nagy palotához. Bementek és a sárkánykirály fogadta őket. Elbeszélgettek, megebédeltek majd tovább álltak. Egy elhagyatott iskolához értek. Vetettek rá egy pillantást majd elmentek mellette. Az úton sok épület volt, még ami mellett elhaladtak, de egyik sem keltette fel az érdeklődésüket. Ez nem volt jellemző rájuk, mert ők mindent ismertek és érdekelte is őket mindenféle tudomány és kultúra. Valami megváltoztatta őket. Lehetséges, hogy az a fura színes virágokkal teli helyen történt valami. Tudatukat mintha kiszívták volna a növények. Viszont ezt ők nem vették észre. Így mentek tovább és olyan sok idegig gyalogoltak, amíg el nem értek megint egy palotához. A sárkánykirály fogadta őket. Megvacsoráztak, beszélgettek, elmentek a vendégszobába lepihenni. Ébredés utána vettek egy jó meleg zuhanyt. Kékliliom sampont használtak. Nézték, de nem jöttek rá, honnan volt ismerős, egyáltalán miért volt ismerős nekik a sampon. De mivel siettek, nem foglalkoztak vele. Megreggeliztek gyorsan, majd elköszöntek és megköszönték a vendéglátást. Elindultak a sárkánytó irányába. Amikor hirtelen megszólalt Dorna táskájában megint egy fura és ijesztő csipogás. Ha a megfelelő kódot nem ütik be a készülékbe, az 24 óra múlva lejátssza az utolsó üzenetet. Petkótól érkezett az üzenet: " Ez csak illúzió, szabadulj meg a...". Majd Dorna megfogta és eldobta készüléket a sárkánytóba. Aztán megveregette saját vállát, hogy milyen ügyesen elvégezte a feladatot, és milyen könnyedén megszabadult a készüléktől.

HasadásokWhere stories live. Discover now