Chapter 2 - Brothers to the Death

20 3 0
                                    

Dorna és Petkó ezt nem hagyták annyiban. Nem akarták cserben hagyni az embereket, és nem csak azért mivel ez részben az ő hibájuk is volt. Így hát próbáltak kigondolni egy új tervet, egy sárkány biztosat. De bármit találtak ki, valahol mindig akadt egy hiba, amit miatt nem volt megvalósítható a terv. Nem szoktak félbe hagyni semmit, de most szükségszerű volt. Elmentek a Grigo-hegyhez. Tudták, hogy a megoldás ott rejtőzik csak meg kell találniuk. A hegy túloldalán lévő  régi bejáratot ki is robbantottak, hogy bejuthassanak a barlangba. Elővették az elemlámpájukat, mert olyan sötét volt a barlangban, mint ha a nap nem is létezne. Alig tettek meg pár lépést, amikor hirtelen beszakadt a föld és zuhantak lefele, majd egy elágazódó csúszdába kerültek, ahol más-más irányba csúsztak szélsebesen. A táskájuk a mélybe zuhant, az elemlámpa összetört. Több km-es csúszás után földet értek, egymástól elszigetelve. Kiabálták egymás nevét, de nem hallotta meg egyikük sem. Soha nem voltak még távolt egymástól, így hirtelen előtört minden elzárt félelmük. Nem tudták mit csináljanak, kiabáltak, apró kavicsokat dobáltak céltanul minden irányba, de ilyen mélyen senki nem hallotta őket. Eközben mindössze egyetlen egy város maradt, amit még nem találtak meg a sárkányok. Köszönhetően a cifra szivárvány színű napelemes tetőknek, amitől még egyelőre féltek a sárkányok és inkább elkerülték. De ami késik nem múlik. Megoldás kellett, különben az egész Föld elpusztul és a sárkányok uralma alá kerül.

HasadásokDonde viven las historias. Descúbrelo ahora