Zuchtend liep Fleur haar huis binnen. De hele reis naar huis had ze gedacht over de glanzende glimlach van het meisje wat Hannah heette. Haar heerlijk bruine ogen... Haar heerlijke donkere bos haar. Haar handen, lekker zweterig, die haar overal gestreeld hadden. Ik ga me nooit meer wassen, dacht ze. Eenmaal thuis aangekomen viel ze gelijk in slaap.
De volgende dag.
Fleur stond vroeg op. Niet dat de veel geslapen had, maar ze wilde nog meer bewust over Hannah fantaseren. Haar glinsterende gele tanden, en haar zachte huidje. Langzaam ging haar hand in haar onderbroekje. Wat voelde dat prachtig. ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh..... *Klonk*Fleurs mama: Fleuriepeurie, kom je lekker ontbijten?
Fleur: Ja mammie, I love you!Nog met haar hand in haar broekje rende ze snel naar de badkamer, maar het was al te laat. Haar hele broek was nat. Shit! Eerst maar aankleden. Naakt liep ze terug naar haar kamer, waar ze de schoonmaker zag. Ach... haar eerste crush. Ze had destijds erg duidelijk gemaakt dat ze hem leuk vond, maar toen ze hem een keer zag zoenen met Daimy, was ze er klaar mee. Nu was hij besmet met een soa. Maar de schoonmaker was het daar duidelijk niet mee eens!
Schoonmaker: Ahh, hier heb ik zo lang op gewacht. Dit is het juiste moment Fleur...
Fleur: Euhm nee. Misschien een andere keer?
Schoonmaker: maar ik heb al zo lang gewacht!
Fleur: misschien te lang?
Schoonmaker: Jij, ik en het bed. Romantiek.
Fleur: ok DoeiiiiFleur rende terug de badkamer in, maar ze was niet snel genoeg. De schoonmaker greep haar bij haar billen en kneep er vreugdelijk in. De rest is allemaal voorbijgegaan in een paar minuten. Laten we maar zeggen dat er flink wat seks is geweest. Maar steeds als Fleur hem in haar stak, zag ze hannah voor zich. Heerlijk zeg.
Op school zag ze Daimy blij met een Dildo knuffelen (?), en Janneke blij met een rood hoofd aan tafel zitten. Die had net seks gehad, dat zag je zo aan haar gezicht. Hoteldebotel was ze. Net zoals fleur. Wat heeft ze wel niet gemist gisteren! Vragend ging ze naast Emma zitten. De dag ging beginnen. Niemand zou weten wat voor drama er vandaag zou afspelen...
Je leest het binnenkort!