...svirati klavir i pjevati...

398 44 20
                                    

Brzo sam našla svoje odredište

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Brzo sam našla svoje odredište. Bio je to kafić poput svakog drugog. Kroz prozor sam vidjela Jennie kako gleda u nekog momka za šankom. Mislim da je to taj o kojem je pričala. Ušla sam u nutra, a Jennie me nije ni primjetila. Samo je gledala toga dečka, a one je čačkao na svom mobitelu.

Prišla sam joj i sjela pored nje. Ništa. Čini se da me nije skužila.

"Jennie, helooo." Mahnula sam joj rukom ispred glave,na šta se ona trznila.

"Hej, već si stigla? Nisam te vidjela." Rekla je i okrenula se prema meni.

"Logično, kad gledaš samo njega. Oči će ti ispasti od tolikog gledanja." Na smijala sam se na facu koju je napravila, nakon što je čula ovo.

"Neće mi ispast od gledanja, već od njegove ljepote." Rekla je i opet se zabuljila u njega.

"Znači to je taj?"

"Ha?" Upitno me je pogledala. Samo je klimnula glavom. "Da, ali on mene ne primjećuje." Rekla je tužno i spustila glavu.

"Lako tebi. Ja se čak ni ne sjećam je li me itko primjećivao." Duboko sam uzdahnula i prebacila pogled kroz prozor.

"Kako to misliš?" Začuđeno me je pogledala, a ja sam nastavila gledat kroz prozor.

"Pa, kad mi je bilo 17 doživila sam prometnu nesreću sa svojim roditeljima. Uspjela sam preživjeti, ali oni nisu." Jedna mi je suza skliznula niz lice jedna suza. Brzo sam ju obrisala. Jennie se ustala i zagrlila me. Baš mi je trebao jedan prijateljski zagrljaj.

"Žao mi je." Pustila me je iz zagrljaja i tužno me pogledala. "O, a sad ću te upoznati s nekim." Rekla je i mahnula jednom dečku, koji je taman ušao u kafić. Osmjehnuo joj se. Imao je banny osmjeh, crne oči i kosu i tetovaže po tijelu. Oduvijek, zapravo ne oduvijek, od kad znam za sebe, htjela sam se tetovirati. Htjela bih i motor voziti, ali mi Jay ništa ne dopušta.

"Hej." Rekao je i poljubio Jennie u obraz.

"Kook, ovo je moja prijateljica Lisa." Rekla mu je i pokazala rukom na mene. "A Lisa, ovo je Jungkook, moj brat, vlasnik ovog kafića."

" Annyeong. Drago mi je." Ustala sam se i naklonila se, a i on se naklonio.

"Meni također." Rekao je i nasmiješio mi se svojim banny osmjehom. Uzvratila sam mu sramežljiv osmijeh.

"Idem do Jimina, a ti se pazi." Rekao joj je i opet ju poljubio u obraz. Ona je opet pogledala u pravcu u kojem je Jungkook otišao. Otišao je onom dečku, u kojeg je Jennie zaljubljena.

"Znači, tako mu je ime?" Klimnula je glavom, i ispila gutljaj kave, koju je naručila, prije nego što sam ja došla.

"Hoćemo prošetati?" Upitala sam ju, a ona je opet potvrdno kimnula glavom. Uzele smo jakne i izašle vani.

Nakon duge šetnje, odlučile smo ići kod nje i gledati film. Znam da ju poznajem jedva dva dana, ali osjećam se kao da ju poznajem cijeli život, dobro možda ne zadnje tri godine. Ulazimo u njenu kuću. Velika je koliko i moja.

"Idem ja donijeti nešto za grickat i popit. Ima pive, ako želiš."

"Može, samo mi reci gdje je toalet."

"Gore, na katu, druga vrata desno." Klimnula sam glavom i krenula na kat. Hodala sam hodnikom i vidjela jednu bjelu sobu. Vrata su joj bila od stakla, pa sam mogla vidjeti tko je unutra. Od jednom je netko počeo svirati klavir i pjevati. Imao je tako umirujući glas. Približila sam se i kroz staklo vidjela Jungkooka za klavirom, a Jimin je plesao. Bili su odlični, polako sam se ušuljala, da me ne bi vidjeli. Završili su.

JUNGKOOK P.O.V

Napokon smo završili vježbu. GD nam je dao vježbu, kako bi vidio jesmo li spremni izaći na pozornicu. Pokušava preko nas doći do još mušterija.

"Uhhh..." Rekao je Jimin i sjeo na pod. Od jednom smo čuli pljeskanje u sobi. Okrenuo sam se i vidio Lisu kako dolazi do nas.

"Ovo je odlično." Rekla je i sjela pokraj Jimina.

"Hvala, nego odakle tebe?" Upitao ju je, a ja sam im se pridružio na podu.

"Pa, Jennie i j..." Prekinula ju je Jennie, koja je uletjela brzinom munje u sobu.

"Hej, dečki. Tu ste. Želite i vi s nama gledat film?" Klimnu sam glavom.

SARA P.O.V

Ustali smo se i krenuli dole. Od jednom je...

Ti u prošlosti ||JJK x L.MB✔Where stories live. Discover now