...e baš hoću...

283 39 6
                                    

Ustali smo i krenuli dolje

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Ustali smo i krenuli dolje. Od jednom je Jimin skinuo majicu. Jennie se zacrvenila kao paprika. (Logično kad ima savršene pločice. Hahah.) Malo sam je podlakila i pogledala je u znak 'ne bulji toliko'.

"Vruće je, idem se samo presvući i dolazim." Rekao je Jimin i otišao u sobu.
.....

Sjedimo na kauču i gledamo horor. Dečki su birali. Znate dečke. Jennie je bila protiv, ali ja sam ga mogla pogledati. Kod kuće kada nema Jay-a gledam horore, tako da mi ne smeta. Gledali smo neki horor o vampirima.

Jennie je od jednom vrisnula. Okrenula sam se i vidjela da je zagrlila Jimina. Od jednom je počela neka romantična scena.Mislim horor I romantična scena.Pogledala sam Jungkooka i rukom mu mahnula da idemo, da ih ostavimo same. Samo je odmahnuo glavom. 

"Ajde, moramo ih ostaviti na samo." Šapnula sam mu.

"Idem na wc." Rekla sam i ustala. Jungkook je gledao u mene zbunjeno. Mahnula sam mu rukom da dođe ovamo.

"Idem po još kokica." Rekao je i za mnom otišao u kuhinju. Koliko sam uspjela vidjeti njih dvoje su još uvijek bili zagrljeni.

"Što smo morali otići sa najboljeg dijela?" Upitao je. A ja sam ga samo čvoknula.

"Pa vidiš da ti je sestra zaljubljena u najboljeg prijatelja." Rekla sam mu i sjela na stolicu za šankom. Oni na sne mogu vidjeti od zida između kuhinje i dnevne.

"Ne vidim!" Rekao je i izbeljio mi se.

"Tupane jedan. Ponašaš se 'ko malo dijete." Rekla sam i opet ga čvoknula. Uhvatio me je za ruku.

"Nemoj to da više radiš." Rekao je, a naša lica su bila udaljena jedva centimetar. Odmaknula sam se i istrgnula ruku.

"E baš hoću." Rekla sam i izbeljila mu se. Na to se samo nasmijao i krenuo u dnevnu. Krenula sam i ja, ali sam čekala malo, da ovih dvoje ne shvate da smo ih namjerno ostavili na samo.

Bacila sam se na kauč između Jungkooka i Jennie. Nastavili smo gledati film. Odlučila sam prespavati kod Jennie. Ona ima dva kreveta u sobi, tako da nam neće biti problem.

"Hajde, pričaj." Rekla sam i sjela pored nje na krevet. Nestrpljivo sam čekala odgovor, a ona je samo napravila facu 'ubit ću te'.

"Znači namjerno ste to napravili. Ubit ću i tebe i Kooka. " Pričala je kroz zube. Bila je jako ljuta.

"Nije Kook ništa kriv, ja sam mu rekla da ode od vas." Napravila sam cute facu i gledala u nju. Sklopila sam ruke, a ona je teško izdahnula.

"Dobro, dobro, opraštam ti." Rekla je smoreno i bacila se na krevet.

"Iii?" Pogledala sam ju.

"Zapravo ništa se nije dogodilo." Pogledala sam ju začuđeno.

"Kako ništa?"

"Pa, lijepo, ništa i ništa."

JENNIE P.O.V

-Flashback-

Odjednom je nešto iskočilo na ekranu. Uplašila sam se i skiknula. Čvrsto sam zatvorila oči, jer to nisam mogla gledati. 

"Idem ja na wc." Lisa je rekla i otišla.

"Idem po još kokica." Rekao je Kook i otišao. Osjetila sam nečije ruke oko mene. Polako sam otvorila oči i pogledala gore. To je bio Jimin. Zacrvenila sam se 'ko paprika. Srce mi je počelo jače tući. One je samo nastavio gledati film. Nisam znala što napraviti, samo smo šutjeli. Počela je neka ljubavna scena. A ma daj, zar baš sad?  Jimin je spustio pogled na mene. Gledala sam ga u oči, crvena kao paprika.

"Mislim da bi trebali nastaviti gledati film. Sad će najbolji dijelovi." Ostala sam začuđena. Brzo sam se odmaknula od njega.

-End of flashback-

LISA P.O.V

"I onda je Kook uletio u dnevnu." Rekla je, a ja sam ju zagrlila.

Isključila sam mobitel i spremila se za spavanac.

"Laku noć."

"Laku noć."

Sjedim na klupi, sa nekim dječakom i ližem sladoled. Bio je stariji od mene, ali ne znam točno koliko. 

"Seka, idemo, mama i tata nas čekaju." Ustala sam sa klupe i uhvatila ga za ruku. Kod jednog restorana su nas čekali mama i tata.

"Je li dobar sladoled?" Upitala je mama sa smiješkom na licu. Nas dvoje smo klimnuli glavom. "Je li sad vrijeme za... ljulje?"

"Daaa..." Skiknuli smo u isto vrijeme i  potrčali do parka. Ja i braco smo se ljuljali. Tata je ćućnio i raširio ruke. Obadvoje smo skočili s ljulja i potrčali tati. Braco je već grlio tatu. Kad sam ga krenula zagrliti, nešto me je povuklo nazad. Onda je sve postalo crno.

Ti u prošlosti ||JJK x L.MB✔Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang