...Lisa oprosti...

235 32 6
                                    

Ovo mjesto me podsijeća na NJU

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ovo mjesto me podsijeća na NJU. Zašto joj je to napravio? Zašto ju je ubio? Zašto ju je morao ubit? Zašto ju nije poštedio?

Sjedim još uvijek na našem mjestu. Jimin je još odavno otišao. Naravno i njega ovo mjesto podsijeća na nju.

Ustao sam se i krenuo kući. Hodao sam ulicama Seula i razimšljao o Jay-u. Moram to riješiti sada ili nikada.

LISA P.O.V

"Vidimo se!"  Rekla sam i zatvorila vrata od auta. Jimin i Jennie  su me odveli do kuće. Temperatura mi je brzo prošla.
Pogledala sam prema kući, a zavijese su se ljuljale na jednom prozoru.

Ušla sam u kuću i za sobom zatvorila vrata.

"Jey gdje si?" Rekla sam kad sam zaključala vrata.

"Tko je to bio?" Čula sam dubok ton iz hodnika. Približila sam se, a tamo je ostajao Jay.

"Tko?" Upitala sam ga zbunjeno i krenula ga poljubit u obraz. Znam da to nije ispravno, ali ipak... Odmakao se i hladno prošao pored mene.

"Jay, što ti je?" Upitala sam ga i uhvatila za ruku. Naglo se okrenuo i pogledao me.

"Šta što mi je? Nema te dan noć kući, stalno si negdje, a onda te sad te kući dovede neki dečko." Rekao je i poćeo razbijat po dnevnoj.

"Dosta mi je ti tvojih ljubomornih ispada. Šta, ja ne bi smijela imat prijatelja zbog tebe. E baš ću ga imat. Stalno mi zapovijedaš i udaljavš se od mene!" Derala sam se na njega, jer ga nisam mogla više podnijeti.

"Ja se udaljavam? Otkad si upoznala one nove 'prijatelje' nema te nikako kod kuće." Pogledala sam ga duboko u oči.

"Pa, ako je tako, nemamo šta više raditi skupa. Odlazim." Rekla sam i krenula u sobu. Jay me je u stopu pratio. Uzela sam kofer iz ormara i krenula bacat svoje stvari u njega.

"Ne ideš ti nikuda." Uhvtio me za ruku i povukao.

"Opet ćeš mi govoriti što da radim? Odlazim i pusti me na miru." Rekao sam, izvukla svoju ruku iz njegove i opalila mu šamar. Uhvatio se za obraz iljuto krenuo prema meni. Samo sam nastavila stavljat stvari u kofer.
Prišao mi je i opalio jak šamar, da sam pala na krevet. Pogledala sam ga u oči,
a suza mi je skliznula niz obraz. Ustala sam se i uzela kofer i mobitel. Krenula sam prema vratima, ali me Jay zaustvio.

"Lisa oprosti. Nisam htio, stv..." Stao je ispred mene i zatvorio vrata.

"Gle, ne briga me. Skloni se da mogu otić." Rekal sam ljuto, a on se polako, spuštene glave maknuo od vrata.

Izašla sam brzinom munje i krenula prema Jennie.

Brzo sam stigla. Pozvonila sam, ali nitko nije otvarao. Sjela sam na stepenice i čekala.

JAY P.O.V

Jay konju, sve si uprskao. Ona ti je bila jednino oružje protiv njih. Ako je ono u autu bio, na koga mislim, onda mi se dobro ne piše.

JENNIE P.O.V

Ona dvojica su opet otišla 'raditi' , a meni je bilo dosadno, pa sam otišla malo vani. Šetala sam po parku i razmišljala o kom, nego Jiminu.
Već je bilo kasno, pa sam krenula kući. Došla sam do kuće i vidjela neku osobu na stepenicama. Kad sam se problizila vidjela sam da je to Lisa.

"Lisa." Rekla sam, a ona je podignula glavu i potrčala mi uzagrljaj.
Samo sam je mazila po kosi, a ona mi je plakala na ramenu.

"Shhh. Sve će biti dobro."

.....

Napokon je zaspala. Čula sam otvaranje vrata, otišla sam u dnevnu, a tamo su bili Jungkook i Jimin.

"Pa dobro gdje ste vi do sad?" Rekla sam ljuto i prekrižila ruke.

"Bok i tebi seka." Rekao je Kooki i poljubio me u obraz. Samo sam zakolutala očima.

"Pogodite čiji je sutra rođendan?" Upitala sam sretno i pogledala njih dvojicu. Samo su slegnuli ramenima. Napravial sam ljutu facu.

"Da nije možda tvoj, bebe jedna?" Rekao je Jimin, a ja sam se zacrvenila kao paprika.

"E pa je. A vas dvojica se ne bi ni sjetili, da vas nisam podsijetila. I još nešto Jungkook, Lisa spava u tvojo sobi." Rekla sam i krenula u kupaonu.

"A zašto baš u mojoj?"

"Tvoja mi je bila najbliža, a i Lisa će od sad živjeti s nama." Pogledali su me zbunjeno." Ispričat ću vam sutra." Rekla sam i odmahnula rukom.

JUNGKOOK P.O.V

Ušao sam u sobu, da uzmem stvari za spavanje, pošto ću spavat sa Jiminom.
Pogled mi je odlutao na krevet, gdje je ležala Lisa.
Tako je lijepa, ali ima momka. Zašto je sve to tako komplicirano?
Prišao sam joj i skolonio kosu sa lica.
Zašto mi ovo radiš. Ne želim to... Za mene jedino postoji ONA, ali nje sada nema. Možda bi trebao krenuti dalje... Ah...
Duboko sam udahnuo i prišao joj. Poljubio sam je u čelo, baš kao što je ona mene one noći, kad smo bili zaključani.

Otišao sam do ormara i izvukao stvari. Otišao sam u kupaonu i istuširao se. Topla voda mi je prijala. Opustila me.

Ti u prošlosti ||JJK x L.MB✔Where stories live. Discover now