"Ovo je dobro prošlo." Rekao sam Jennie i bacio se na kauč.
"Možda je sada, ali kasnije kad ih otključamo, Lisa će me ubiti." Rekla je i sjela pokraj mene. Da... Zaključali smo Kookia i Lisu u sobu. Tamo su već oko 12 sati.Moći će izdržati bez hrane jedan dan. Ni sam ne znam kako smo ih uspjeli zaključat, ali nema veze.
"Tko je rekao da ćemo ih otključat kasnije?" Rekao sam, a Jennie me je pogledala upitno. Samo sam se vragolasto nasmijao. "Izlaze tek sutra u jutro." Klimnula je glavom i otišla u kuhinju.
LISA P.O.V
Već smo u ovoj glupoj sobi pola dana. Ubiti ću se od dosade, a ono dvoje ću zadavit. Zvali smo ih i slali im poruke, ali su mobitele izgasili. Jungkook na mobitelu samo igra igrice, a moj je prazan.
"Shit, crkla mi je baterija. Jesi vidjela punjač?" Skočio je sa fotelje i počeo tražiti punjač.
"Ne znam." Odgovorila sam ne pomičući se sa kreveta."Nema ga. Odlično. Krepat ću od dosade." Rekao je i isfrustrirano prošao rukom kroz kosu.
"Dobro došao u moj svijet, zadnjih 12 sati."
Tišina je vladala u sobi. Nisam znala što da kažem."Mislim da nas neće otključati do sutra." Samo sam slegnula ramenima i ustala se sa kreveta. Otišla sam do vrata i lupala po njima.
"Tako nećeš ništa postići." Rekao je i povukao me za ruku. Okrenula sam se prema njemu i suočila se sa njegovim očima. Lica su nam bila samo par centimetara udaljena. Krenuo me je poljubiti, ali sam se izmakla.
Sjela sam na krevet.
"Čini se da ćemo večeras spavati ovdje." Rekao je sramežljivo i krenuo uzimat jastuk i deku iz ormara."Čini se."
"Ti spavaj na krevetu, a ja ću na fotelji."
Rekao je istavio stvari na fotelju."Ok."
"Otiđi se istuširati, pa ću ja iza tebe. I evo ti moja majica." Rekao je i bacio mi svoju bijelu majicu na glavu. Uzela sam ju i ušla u kupaonu.
Brzo sam se istuširala i obukla njegovu majicu.
Tako miriše. Mogla bi u njoj ostati zauvijek.
Izašla sam iz kupaone, a on se otišao kupati....
Ne mogu spavati. Sve miriše na njega. Uzela sam drugi jastuk i zaglila ga. Digla sam se u sjedeći položaj i gledala u njega. Deka je bila na podu, a jastuk također.
Ustala sam se sa kreveta i otišla do njega. Pokupila sam jastuk i deku. Podigla sam mu glavu i uvukla jastuk i pokrila ga dekom. Ne znam šta mi je došlo, ali poljubila sam ga u čelo.
Ustala sam se i nisam se baš dobro osjećala. Glava me je bolila. Nisam mogla o sebi. Ponovno sam zaspala.
"Lisa." Osjetila sam da me netko drma za rame. Polako sam otvorila oči, a ispred mene je bila Jennie.
"Pustite me. Boli me glava." Rekla sam i okrenula se na drugu stranu. Jennie mi je stavila ruku na čelo.
"Lisa, pa ti goriš. Ne izlazi iz kreveta, donijet ću ti tabletu." Ha kao da mi se da micat iz kreveta.
Čitav dan ležim u krevetu. Logično Jen sam ispričala sve.
JUNGKOOK P.O.V
"Pa glupi ste. Ne znam zašto ste nas zaključali." Derao sam se na Jimina, dok smo na mjestu gdje smo obično išli Jimin, ja, Jennie i ONA.
Ovo me mjesto užasno podsjeća na nju. Jednostavno ne mogu bez nje. Bez obzira na Lisu. I zašto me Lisa podsjeća na nekoga, ali se još uvijek ne mogu sjetiti.
"Znaš ti dobro zašto. Da vas nismo zaključali nikad ništa ne bi poduzeo.... Iii???" Gledao me je znatiželjno.
"Iii???" Ponovio sam za njim.
"Jel' se ista desilo?" Upitao je.
"Pa zapravo je..... Pokušao sam ju poljubiti, ali nisam."
YOU ARE READING
Ti u prošlosti ||JJK x L.MB✔
Fanfiction"T-ti u proš-šlosti, u mojoj prošlosti? Kako je to moguće?" "Sve se desilo s razlogom, a ti tome ne možeš ništa." ZAPOČETA:14.4.2018 ZAVRŠENA:21.5.2018 Cover by @tandoprcojke