...sestre, a ne prepoznaješ ju...

219 35 7
                                    

LISA P

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

LISA P.O.V

"Objasnit ću ti." Rekao je polako i povukao me za ruku. Izašli smo u dvorište. " Lisa ja..." 

"Aaaaaaaaaaa!!!" Čuli smo vriskove iz dnevnog. Nisam znala što se događa. Pogledala sam u Jungkooka, a on je zbunjeno gledao u mene. Od jednom smo čuli pucanj iz dnevne. Srce mi je stalo. Jungkook me polako primio za ruku.

"Idemo vidjeti šta se događa, ti samo budi iza mene." Rekao je počeli smo hodati do dnevne. Ušli smo, a tamo su cure vrištale, a dečki ih grlili. Svi su se sklonili sa strana, a na sredini dnevne stajao je Jay sa pištoljem u ruci.

"Lis..., a znač ti si taj zbog kojeg me je ostavila! Čekkk, ja tebe znam." Rekao je i uperio pištolj u Jungkooka. Jungkook me samo povukao za ruku iza sebe. "Jungkook!"

"Jay." Rekao je Kook smireno i gledao ravno u njega. Od jenom se Jimin pojavio pored nas sa dva pištolja.

"Jay, spusti pištolj." Rekao je i polako se kretao do nas, prateći Jay-a pogledom. Jedan pištolj je dao Jungkooku i stao pored njega, tako da ništa nisam mogla vidjeti od njih dvojice. "Svi odlazite!" Zaderao se, a gosti su kroz dvorište izašli vani.

"Jay, znaš da smo ovo dugo čekali. Nakon ukradenog novca i sve te robe, a pogotovo zbog moje sestre." Rekao je, a ja sam ga zbunjeno gledala.

"Zbog sestre, ha? Kažeš zbog sestre, a ne prepoznaješ ju." Rekao je sa odvratnim smiješkom na licu. Jimin ga je čudno gledao. "Zar ju stvarno ne prepoznaješ, a stoji iza tebe." Na te riječi sam se šokirala.

Jel' on to misli na mene. Srce mi je tuklo 100 na sat. Nisam osjećala noge, cijelo mi je tijelo trnulo. Zar je on onaj dječak kojeg sam sanjala. 3 godine sam živjela u ne znanju, da imam brata.

Jimin se okrenuo prema meni i suočila sam se sa njegovim očima. Nakon tri godine opet se srećemo. Suza mu je skliznula niz obraz kao i meni. Stavi je ruku na moj obraz i obrisao mi suze.

"Mislio sam da si mrtva, da sam te zauvijek izgubio. Zato sam imao takav osjećaj kad sam s tobom." Jungkook se okrenuo i gledao nas.

"Šta se ovdje do..." Svi smo brzo pogledali prema Jay-u , a on je već držao Jennie i prislonio joj pištolj uz glavu. Jennie je držala čašu u ruci i nije ju htjela ispustiti. Jimin i Jungkook su uperili pištolje u Jay-a, a on se samo bezobrazno nasmijao.

"Spuštaj pištolje dolje i gurni ih ovamo ili Jungkook, zbogom sestrice!" Jennie je stajala uplašena i jedva je disala. Oba dvojica su spustili pištolje i gurnuli ih prema njemu. Pustio je Jennie, a ona je potrčala i stala nas.

"Je si dobro?" Upitala sam ju, a ona je, drhćući klimnula glavom.

"A, sad da vas se riješimo i da Lisu vratim kući." Na njegove riječi sam se razbijesnjela. Krenula sam prema njemu, ali me Jungkook povukao za ruku.

"Meni neće ništa, razgovarat ću s njim." Rekla sam i namignula mu. Već je znao na šta mislim. Pustio me je i klimnuo glavom. Polako sam hodala do Jay-a, jer sam znala da meni nikad ne bi ništa nažao učinio. Zato je mojim roditeljima. Stala sam ispred njega, a on je svoju ruku u kojoj je držao pištolj, držao pored moje glave upirući u Jungkooka.

"Jay." Rekla sam polako i uzela njegovu drugu ruku. Stavila sam ju na svoj obraz, a njemu je skliznula suza niz obraz. "Nemoj to raditi." Još je uvijek držao pištolj u ruci i ljuto gledao u njih. "Jay." Gledala sam ga u oči, kao i on mene.

JUNGKOOK P.O.V

Lisa mu je odvlačila pažnju, dok sam ja pokušavao doći do pištolja. Krenuo sam polako do pištolja i kad sam ga krenuo uzeti, Jay me je primjetio.

"Neeee!!!" Lisa se zaderala, kada je Jay povukao okidač. Nisam ništa vidio osim Lise koja pada na pod bespomoćno. Jay nije mogao vjerovati šta je napravio. Spustio je pištolj i gledao Lisu kako leži na podu. Stajao sam kao drvena Marije, a suze su mi same počele teći. Nakon tri godine sam te opet pronašao i odmah izgubio.

Jimin je potrčao i uzeo pištolj. Jay je krenuo pucati, ali ga je Jimin upucao, ravno u srce.

.....

Ti u prošlosti ||JJK x L.MB✔Where stories live. Discover now