...par...

222 36 13
                                    

"Prekrasno je

Hoppla! Dieses Bild entspricht nicht unseren inhaltlichen Richtlinien. Um mit dem Veröffentlichen fortfahren zu können, entferne es bitte oder lade ein anderes Bild hoch.

"Prekrasno je... ali zašto smo ovdje? '' Gledala sam ga u oči.

"Pa da ti dadnem bolji poklon od onog od jutros. '' Rekao je i počeo mi se približavati.

''Što to radiš? '' Upitala sam ga zbunjeno.

''Pa već sam ti rekao... Želim ti dati još ljepši poklon od onog.''
Rekao je i još mi se više počeo približavati.

''Jimine oprosti, ali moramo n...'' Prekinuli su me njegove meke usne. Bile su savršene. Usne su nam plesali u ritmu.

''Nigdje ne moramo. ''Gledao me je sa sjajem u očima.''Je li ovo bolji poklon od onog od jutros?'' Upitao me je, a ja sam sramežljivost klimnula glavom.

"To! Znao sam! A jel to znači da smo sad skupa?" Dignuo mi je glavu
"Jennie jel' znaš da te volim?" Upitao me je, a ja sam se još više zacrvenila. Klimnula sam glavom.

"I ja tebe volim." Poljubila sam ga, a ovaj poljubac je bio još ljepši i duži.

LISA P.O.V

Pa, dobro, gdje je ona do sada?
Hodala sam po sobi i zvala ju sa Jungkookovog mobitela.
Napokon se javila.

"Gdje si ti?" Izderala sam se na nju.

"Objasnit ću ti sve, taman smo krenuli."
Rekla je i poklopila.
Ah ta cura, treba ju namlatiti, ali opet ju volim, kao rođenu sestru.

Krenula sam izać iz sobe,  ali je Jungkooku stigla poruk.

~Jimin Hyung
- Hyung, priznao sam joj, i super je prošlo. Nisam bolje mogao ni  zamišljati. Kad ti misliš Lisi reći?

Šta mi treba reći. I kome je Jimin, šta priznao?
Dečki, dečki... šta to smišljate?

Izašla sam iz sobe i otišla do Kooka, da mu vratim mobitel.

"Hvala." Rekla sam i stavila mobitel na stol. "I da Jimin ti je poslao poruku." To sam rekla namjerno. Htjela sam vidjeti njegovu reakciju kad pročita poruku.

"Stani. Moram te upoznati sa svojim prijateljem iz srednje škole." Rekao je i pokazao rukom u momka pored njega. "Ovo Hos..." Krenuo je reći njegovo ime, ali je bio prekinut od strane njega.

"Znam se sam predstaviti." Rekao je ljuto i prišao mi. Uzeo mi je ruku i poljubio ju. "Ja sam J-Hope, ali možeš me zvati Hobi, a moje pravo ime je Hoseok." Gledala sam ga čudno, jer mi je upravo nabrojao tri imene. Samo mi se nasmiješio.

"Ok, troimeni. Ja sam Lisa. Drago mi je..." Rekla sam i uzvratila mu osmijeh. Počela je lagana glazba, a njih dvojica su zbunjeno gledali u mene.

"Zašto je lagana muzika na tulumu?" Jungkook je zbunjeno upitao, a ja i Hobi smo samo slegnuli ramenima.

"Dragi polupijani, pijani ili trijezni ljudi, imamo novi par na ovoj zabavi, a to su naša slavljenica Jennie i Jimin!"

Netko je na razglas pričao. Provukla sam se kroz gužvu, a za mnom su išli Jungkook i Hobi. Provukla sam se do bine, gdje su se Jimin i Jennie ljubili. Brzo su se odvojili i sišli s bine. Jennie mi je uskočil u zagrljaj. Uzvratila sam joj zagrljaj.

"Znala sam." Rekla sam joj, a ona me još jače zagrlila.

JUNGKOOK P.O.V

"Hyung, čestitam." Prišao sam Jminu, a on se samo nasmijao.

"Pa ne bi da sam tata posta, a ne našao curu." Pogledao sam ga ljuto. Pa ipak se radi o mojoj sestri. "Dobro, dobro. Hvala! Nego zašto mi nisi vratio poruku? Samo seen jel'?" Nisam uopće znao o čemu priča.

"O čemu pričaš?"

"Malo prije sam ti poslao poruku, da sam priznao tvojoj sestri i tebe pitao kad ćeš priznati Lisi, a ti si samo seenao." Rekao je ljuto, a ja sam se automatski puknuo rukom po čelu.

Otrčao sam po mobitel i otvorio poruke. Znači vidjela ju je. Aishhh... Prošao sam rukom kroz kosu. Tražio sam pogledom Lisu. Sa njom su bile Jennie i još neke dvije cure. Gledala je u mene, ali kad sam ju pogledao skrenula je pogled i zacrvenila se.

.....

Opet su počele lagane pjesme. Hobi, Jimin, svi su otišli plesat, osim mene i Lise.

Moram to učiniti. Neću joj se na ovakav način nikad približiti.

Otišao sam do nje i sjeo pokraj na stolicu.

"Jesi za ples?" Izravno sam ju pitao, a ona nije ni shvatila, da sijedim pokraj nje.

"Može, zašto ne?" Odgovorila je lagano, a meni je srce lupalo 100 na sat. Pružio sam joj ruku, a ona ju je prihvatila. Odšetali smo do slobodnog mjesta i krenuli plesati. Bilo joj je malo neugodno, vidjelo se na njoj.

Stavila je svoje ruke oko mog vrata, a ja svoje oko njenog struka. Osjećao sam leptiriće u trbuhu. Ovo nisam osjećao nikad prije, poslije NJE, ali moram krenuti dalje. Nje sad nema, a gore na nebu me bodri i sretna je zbog mene.

Naslonila je svoju glavu na moje grudi, i mogla je osjetiti moje ubrzane otkucaje srca. Sve je bilo savršeno, dok se ona nije odmaknula od mene.

"Jungkook, ja pročitala sam onu poruku, vjerojatno znaš." Klimnuo sam glavom. Znao sam o čemu priča, jer sam maloprije pročitao poruku.

"Objasnit ću ti." Rekao sam polako i povukao ju za ruku. Izašli smo u dvorište.  " Lisa ja..." 

Ti u prošlosti ||JJK x L.MB✔Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt