"Neeeee!!!" Od jednom sam se probudila. Naglo sam se ustala u sjedeći položaj, a pored mene su bili Jennie i Jungkook. Počela sam plakati.
"Shhh, sve će biti dobro." Jennie me je zagrlila, a ja sam joj plakala na ramenu. Mazila me je po leđima. Jungkook je izašao iz sobe.
"Hoćeš mi reći što je bilo?" Obrisala sam suze i klimnula glavom. Jungkook je ušao u sobu sa čašom vode i tabletom.
"Popij ovo, bit će ti lakše." Sjeo je pored mene i dao mi čašu vode. Popila sam tabletu.
"Sanjala sam svoje roditelje i nekog dječaka, mislim da mi je b-brat." Rekla sam jedva čujno. Njih dvoje su me gledali raširenih očiju. "Nikad prije nisam imala ovakve snove."
"Ne znam što bi ti rekla." Rekla je Jennie i zagrlila me.
"Idemo doručkovat." Rekao je Jungkook i pomaogao mi da se ustanem.
JUNGKOOK P.O.V
Zašto me ona užasno podsjeća na nekoga? Ali na koga? Jungkook, razmisli?
Za doručkom smo svi šutjeli i jeli palačinke, koji sam ja napravio. Netko je pozvonio na vrata. Otišao sam otvoriti. To je bio Jimin. Pozvao sam ga da doručkuje s nama.
"Dobar tek." Rekao je i sjeo pored djevojaka. Jennie se odmah zacrvenila. Ah, sad znam da je Lisa govorila istinu.
"Jungkook, moramo razgovarati." Jimin mi je šapnuo. Ustali smo i otišli u dnevnu.
"Šef je rekao da moramo završiti sa Jay-em, prije nego on završi s nama. Njegova je banda jučer ubila 20 naših i uzela 1kg i sve novce koje smo imali u aktovci." Klimnuo sam glavom. Ah taj Jay, on je kriv za ubojstvo moje djevojke i njenih roditelja, ja i Jimin mu se već 3 godine planiramo osvetiti, ali nikako da dođe pravi trenutak.
LISA P.O.V
"Je li oni inače ovako odu i šaplju ili je to samo sada?" Šapnula sam Jennie, dok smo još sjedile za stolom. Klimnula je glavom, a ja sam krenula sklanjati stol.
"Već nekoliko godina mi nešto muljaju i stalno šaplju. Kook po noći ide raditi, a nekad se i ne vrati po cijeli dan. Moram saznati." Rekla je i gledala zabrinuto, sklanjajući tanjure sa stola.
"Skupa ćemo!" Rekla sam i dale smo si pinky obećanje.
"Cure , Jimin i ja imamo nekog posla, pa idemo." Jungkook je provirio u kuhinju, a Jennie je došla do njega i poljubila ga u obraz.
"Pazite se!" Mahnu nam je, pa smo i mi njemu.
"Da ih pratimo?" Šapnula sam Jennie, a ona je napravila jedan vragolast pogled. A vražićak jedan.
Brzo smo obukle jakne i izletjele iz kuće. Njih dvojica idu pješke, pa ih je bilo lako pratiti.
JIMIN P.O.V
Idemo se naći sa šefom. Rekao je da ćemo pričati o Jay-u. Jay nam stvara velike probleme, napada naše i krade nam drogu, ako ga ne ubijem, GD će mene, ali sve jedno mu se moram osvetiti.
Hodali smo do jedne ulice gdje se inače nalazimo sa šefom. Čuli smo neko šuškanje iza nas, brzo smo se okrenuli, ali nije bilo nikoga. Pogledao sam Kook, a on je samo podigao ramena. Nastavili smo dalje.
LISA P.O.V
"Jennie,uuu, jesi smotana. " Rekla sam dok smo se sakrivale od Jungkooka i Jimina. Stala je na lišće koje je zašuškalo u sred mračne ulice.
Okrenuli su se i odmah nastavili. I dalje smo ih pratili. Ušli su u još mračniu ulicu u kojoj nema svijetla.
"Lisa, ja ne ulazim tamo." Rekla je i sakrila se iza mene.
"Daj Jen, baš si kukavica. Idemo unutra." Rekla sam i počela ju vući prema uličici.
"Nema šanse." Pogledala sam ju i pustila joj ruku. Krenula sam sama.
"Lisa nem..." Već sam bila u uličici. Jedva sam vidjela prst pred nosom.
Čula sam neke glasove. Malo sam se približila, a ispred jednog svijetla na zgradi vidjela sam Kooka i Jimina, s nekim likom. Ne znam tko je to.
Bio mi je okrnut leđima. Sakrila sam se iza druge, male zgrade."Ako ga se ne riješite, znate što vas čeka. Nemojte da ja moram sve sam rješavat. Dugo ste čekali na osvtu , a sad je vrijeme. Znate što morate..." Je li ono to nekoga moraju ubiti? Pa to je nemoguće.
Brzo sam se iskrala oz te uličice, a tamo me je čekala Jennie."I?" Rekla je, i brzo smo krenule kući. Šutila sam i razmišljala hoću li joj reći ili ne. Bolje da joj ne kažem.
"Hoćeš li mi reći šta su radili ili ćeš nastaviti šutjeti?"
"Nisam ništa vidjela. Ušli su u neku zgradu, a ja se nisam usudila." Slagala sam joj. Morala sam. Ako dečki saznaju da smo ih pratile, gotove smo.
STAI LEGGENDO
Ti u prošlosti ||JJK x L.MB✔
Fanfiction"T-ti u proš-šlosti, u mojoj prošlosti? Kako je to moguće?" "Sve se desilo s razlogom, a ti tome ne možeš ništa." ZAPOČETA:14.4.2018 ZAVRŠENA:21.5.2018 Cover by @tandoprcojke