...moraš joj reći...

228 31 17
                                    

JIMNI P

Hoppla! Dieses Bild entspricht nicht unseren inhaltlichen Richtlinien. Um mit dem Veröffentlichen fortfahren zu können, entferne es bitte oder lade ein anderes Bild hoch.

JIMNI P.O.V

Sjedim pored Lise i držim ju za ruku.
Jungkook sjedi na drugoj strani i spava. Nije spavao dva dana. Jennie je otišla po kavu, pošto je trenutno 2 u jutro.

"Donijela sam nam kavu." Jennie je ušla sam kavom u rukama. Uzeo sam jednu, a Jungkook se probudio.
Pogledao sam u Lisu, a ona je od jednom pomakla ruku.

"Jungkook, idi po doktora." Rekao sam Kookiu, a on me samo pogledao i izletio iz sobe.
Lisa je polako otvorila oči, a ja sam sjeo na krevet pored nje.
Ustala se i gledala oko sebe.

"U bolnici smo." Samo me čudno pogledala i počela plakati. Zagrlio sam ju i mazio po kosi.
"Mislio sam da sam te zauvijek izgubio." Počeo sam i ja njoj plakati na ramenu. Zagrlila me je još jače.

"Braco... volim te!" Rekla je polako i obrisala suze.

"Volim i ja tebe." Kad sam to rekao u sobu su upali Jungkook i doktor. Jungkook je odmah zagrlio Lisu, a ona nije znala što se događa, ali mu je ipak u zvratila zagrljaj.
Pustio ju je iz zagrljaja, a doktor joj je prišao.

"Sad ću ti postaviti nekoliko pitanja." Rekao jei usmjeravao malu svjetiljku prema njenim očima.

"Kako se zoveš?"
"Lalisa."

"Koliko imaš godina?"
"20."

"Tko ti je ovo?" Pokazao je prstom u mene.
"Brat."

"A ovo?" Pokarao je na Jungkooka.
"Prijatelj."

"Ok. U redu si. Možeš ići kući."

.....

Spremila sam stvari i krenula izaći iz sobe. Na hodniku sam čula Jimin i Jungkooka kako pričaju o nečemu.
Malo sam se priibližila da bolje čujem.

"Moraš joj reći. Ne možeš se nastaviti ponašati kao da se ništa nije desilo između vas dvoje. Jungkook ti ju voliš i ja to znam. Ne možeš joj dozvolit da živi u ne znanju. Ako joj ti nećeš reći da si joj bio dečko, onda ću joj ja reći."

Na te riječi sam ispustila torbe iz ruku i trčeći izašla iz bolnice.

...

Ja i Jungkook trenutno sjedimo na krevetu i gledamo negdje sa strane.

"Lisa, ja... hmm... Lisa ne znam kako ću ti ovo reći, iako si sve čula. Ja sam u prošllsti bio tvoj dečko." Na te riječi sam se još viš začudila.

"T-ti u proš-šlosti, u mojoj prošlosti? Kako je to moguće?"

"Sve se desilo s razlogom, a ti tome ne možeš ništa, ali Lisa, ja tebe još uvijek volim, nikad te nisam prestao voljeti. Znam da ti mene ne voliš i da ćeš me ignorirati, ali ja sam ti ovo morao reći." Okrenula sam se prema njemu i svoje ruke stavila na njegove obraze.

"Jungkook nikad te neću ignorirati. Jungkook ja tebe volim. Od trenutka kad sam te vidjela." Poljubio me je.

...10 godina kasnije...

Ja i Jungkook smo se vjenčali i imamo dvoje djece blizanci. Curicu i dečka.
Saznala sam svu svoju prošlost. Nisam mogla vjerovati šta mi je sve Jay napravio. Znam za svoje roditelje.

Jimin i Jennie su se također vjenčali, do duše prije nas. I imaju jednog sina starijed i mlađu kćer.

Volim Jungkook i on voli mene. To mi je dovoljno.

~❤KRAJ❤~

Ti u prošlosti ||JJK x L.MB✔Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt