...kako za neke ljude ljubav može biti ovako laka...

242 31 30
                                    

Djevojka i momak još uvijek sjede na litici, zagrljeni i gledaju zalazak sunca

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Djevojka i momak još uvijek sjede na litici, zagrljeni i gledaju zalazak sunca.

"Onih dvoje još nisu ni došli. Šta misliš hoće li uopće doći?" Momak je upitao djevojka, a on je samo slegnula ramenima i naslonila glavu na njegovo rame.

Momak ju je zagrlio i poljubio u čelo. Gledali su se duboko u oči ,nisu se mogli zasititi jedno drugoga, nisu mogli živjeti jedno bez drugog. Momak je povermeno promatrao djevojkin usne, ali njoj to nije smetalo. Voljeli su jedno drugo i nisu dozvolili da ih bilo što razdvoji. Približavali su se jedno drugome, a vatra je gorjela u njima. Nježno su spojili usne, koje su se savrašenk stapale jedne s drugim.

Čuli su zvuk motora i okrenuli se. Motor se pojavio iza ugla, a na njemu su sjedili momak, narančaste kose i cura duge smeđe kose.

"Pa dobro gdje ste vi dosad?" Upitala je Lisa i odtrčala do Jennie.

"Ma, nisam mogla naći kupaći." Rekla je i povukla Lisu za ruku. Trčale su k vodi i u odjeći sletjele u nju.
Jimin i Jungkook su ih samo gledali. Kookie je imao smiješak, dok Jimin nije mogao izvući ni njamanji.

"Hyung, šta se desilo?" Upitao je mlađi momak, starijeg.

"Reći ću ti kasnije..." Jimin je odgovorio i skinuo majicu. "Idemo se kupati."
Jungkook je potvrdno klimnuo glavom i skinuo svoju majicu.

Dečki su ušli u vodu, a cure su ih počele prskat vodom. Dečki nisu mogli ostati u vodi, a da se nisu osvetili. Podigli su cure i bacili ih u vodu. Cure su se samo smijale, kada su izašle. 2 sata su se samo štrcali, plivali, smijali se i pričali. Bilo im je super.

Iako Jimin nije bio baš sretan, pokušavao je ne uništiti trenutak.

...

Zapalil su malu vatricu na plaži i sušili odjeću.
Jungkook se ustao i pokazao Jiminu znak da pođe s njim.

"Mlade dame, ispričajte nas na trenutak." Kookie je uputio bunny osmijeh curama.

Kad su se dovoljno odmaknuli od cura, Kookie se okrenuo prema Jiminu i gledao ga u oči.

"Što se desilo na putu ovamo? Znam da je našla kupaći odmah, jer sam ga vidio odmah u prvoj ladici."
Jimin je samo uzdahnuo, jer je znao da najboljem prijatelju mora sve reći.

"Jednostavno je rekla da ne osijeća ništa za mene."

-End of flashback-

Probudio sam se još uvijek sjedeći na stolici u čekaonici. Jedna mi je suza skliznula niz lice. Jednostavno ju nisam mogao zadržati. Boli me!

"Oppa, moraš se odmoriti, ti i Jimin idite kući, a ako se probudi javit ću vam. Molim te pazi na njega, i sam znaš kako mu je. I ti imaš sestru." Rekla je, a ja sam brzo obrisao suzu i klimnuo glavom.
Otišao sam do Lisine sobe, a Jimin je još uvijek plakao držeći njenu ruku.
Stavio sam svoje ruke na njegova ramene i počeo ga masirati.

"Jiminie moraš se ići odmoriti kući, umoran si kao i ja. Jennie će ostati i javiti nam ako se probudi." Nastavio sam ga masirati, a njemu je skliznuo još suza niz lice.
Polako se ustao i krenuo prema izlazu. Došao sam do njega i zagrlio ga bratski.
"Znaš da moraš ići, za tvoje dobro." Klimuo je i izašao. Došao sam do Lise i poljubio joj čeli. Bila je jako topla iako je ležala nepomična.

Izašao sam iz Lisine sobe, a Jennie i Jimin su stajali sa još dvije djevojke i momkom. Vrata su se počela micati Pogledao sam i vidio Taea skroz zapuhanog, a za njim je ušao Hobi.

Tae me je zagrlio, Hobi Jimina.

"Došli smo čim smo čuli." Tae mi je šapnuo na uho. Izvukao sam se iz zagrljaja.

"Ovo su Jisoo, Rosé i Jin." Rekla je Jennie, a mi smo se rukovali s njima.

~2 tjedna kasnije~

Prošla su dva tjedna od kad je Lisa u komi. Posjećujemo ju svaki dan.

Trenuto svi sjedimo u Jinovoj kafani.
A svi su Tae, Hobi, Jimin, Jennie, Jisoo, Rosé, Jin i ja. Dosta smk se zbližili sa Jisoo, Rosé i Jinom. Jin je kao prava mama, stalno nam nešto kuha, stalno se vrti po našoj kući. Rosé i Tae su već skupa.
Kako za neke ljude ljubav može biti ovako laka?
Pitao sam se gledajući Jisoo i Jin, koji zajedno kuhaju i smiju se, i Rosé i Taea. Tae i Hobi su također stalno s nama.

Ti u prošlosti ||JJK x L.MB✔Where stories live. Discover now