A ház ha kívül gyönyörű volt, akkor belül... Még a szavakat sem lehet hozzá fűzni! A falak barackvirágszínűek, a konyha óriási, és még sorolhatnám.
Felmentem az emeletre, ahol meg is találtam a szobám. Halványlila falak, hófehér szekrények és persze egy óriási ember méretű tükör az éjjeliszekrény, és egy titokzatos ajtó között. Az ágy pedig hatalmas volt.
Odamentem és kinyitottam. Amit láttam az szerintem kiharcolta magának azt, hogy az ájulás küszöbén legyek...
Egy gyönyörű szép fürdőszoba. Fehér csempe a falakon, egy óriási nagy kád és egy szekrénybe épített mosdókagyló, ami felett persze egy tükör.
Kimentem és megláttam szemben egy üvegajtót. Közelebb mentem, és egy erkélyhez vezetett.
Ahogy kiléptem, megláttam, hogy gyönyörű kilátást nyújt a tájra.
Hallottam magam mögött, hogy valami motozkál. Hátra fordultam, és apámmal szembesültem.
-Na hogy tetszik a szobád?- kérdezi.
-Gyönyörű!- mondtam és a nyakába ugrottam.
-Akkor jó. Ma este aludd ki magad, holnap suli!- uh basszus! El is felejtettem.
-Oki jó éjt!- adtam egy puszit arcára.
-Jó éjt Nagylány!- mondta és azzal a huzattal ki is ment.
Lementem a cuccomért, és felhurcoltam azokat a több kilós bőröndöket. Kivettem a pizsim, meg ami a mosakodáshoz kell, és elmentem zuhanyozni.
Úgy 10 perc múlva kiszáltam a zuhany alól, és rendbeszedtem magam, majd kimentem és bele vetettem magam az ágyba. Majd nem sokra rá el is nyomott az álom.
____________________________________________________________________
Sziasztok! Remélem eddig tetszik. Ha igen nyomjatok egy vote-ot. Nemsokára jön a kövi rész!
Aktuális kérdés👇:
Szerintetek milyen lesz Sandra első benyomása a suliban?
Pusz.:Tami❤
YOU ARE READING
Mostohatesók?! ~C.D.~
RomanceHali! Ez a könyv a 3. könyvem! Remélem tetszik! Jó olvasást!