"-Dallas.- mondta.
-Az Dallas."
-Köszi, amúgy ez kedves volt.
-Ja... Nincs mit. Szólj ha kérsz még!!!- mondtam már szinte fetrengve a röhögéstől.
-Igen?! Így állunk?- kérdezte, mire ráült a csípőmre.
-Ca... Cameron mit csi... csinálsz?- fagyott le a mosoly az arcomról.
-Ja... Én semmit.- válaszolta, mire elkezdett csikizni.
-Cameron Dallas hagyd abba!- ordítottam, de úgy csinált mint aki nem hallotta meg -Cam kérlek.
-Na így már jobb.- mondta és leszállt rólam.
-Camerooon!- kiabált lentről Gina -Gyere indulunk!- jelentette ki mire fellélegeztem.
-Szia!- mondta, mire nyomott egy puszit az arcomra.
-Sz... Szia!- köszöntem, mire kilépett a szobából.
Majd elmentem letusolni és azon gondolkoztam hogy ezt most miért tette. 10 perc múlva kiszálltam a kádból és felvettem a pizsim. Kimentem majd bedőltem az ágyba. A sok gondolkozás közepette nem tudom mikor aludhattam el. Innentől kezdve már csak annyira emlékszem, hogy minden elsötétül.
____________________________________________________________________
Nah haliii Wattpadosok (xd)! Remélem tetszett. Ha igen vote. Egy kicsit rövidre sikerült, de most csak ennyire tellik. Nemsokára hozom a kövi részt! Addig is ajánlom a többi könyvemet!
Pusz.:Tami❤
YOU ARE READING
Mostohatesók?! ~C.D.~
RomanceHali! Ez a könyv a 3. könyvem! Remélem tetszik! Jó olvasást!