A suli

7.6K 213 17
                                    

Másnap reggel az ébresztőm hangos ricsajára keltem, 7 órakkor. Nem volt kedvem felkelni, de a muszály az nagy úr...

Kikászálódtam az ágyból, és mivel téliszünet után megyek suliba, ezért kiszedtem egy fekete térdnél szaggatott farmert, egy sima fehér trikót és egy inget. Elmentem a fürdőbe, ott megmosakodtam felöltöztem és felraktam egy kis szempillaspirált.

Kimentem a szobámba, és a táskámba beledobáltam egy füzetet és egy tolltartót. Majd lementem a konyhába, ahol apa épp szendvicset készített.

-Reggelt!- mondta.

-Jobbat!- válaszoltam.

-Mi a ban? Tán az hogy suliba mész?

-Talált, süllyedt.- értettem egyet.

-Majd találsz itt barátokat.

-Álmodozz csak... Az előző suliban sem voltak, állítólag csak azért mert sokat tanulok, ami egyenlő a Stréberséggel.- mondta egy kicsit szomorúan.

-Ha ma nem szerzel barátokat elviszlek vásárolni.- hallottam magam mögül egy hangot. Megfordultam, és egy középkorú nővel találtam szemben magam.

-Ja... Lányom ő itt a barátnőm Gina. Gina ő itt a lányom Sandra.

-Örvendek!- mondtam -De most már mennem kell.

-Én is örvendek, és az ajánlatom még áll!- mondta mire bólintottam egyet.

Azzal a lendülettel kiviharzottam a konyhából és felkaptam a konversemet. Vissza futottam a k9nyhába beledobáltam a kajám, majd amit apa adott kulcsot és pénz, a hátamra vettem a táskát és már indultam is.

Ne sokat kellett sétálni és odaértem egy óriási nagyépülethez. Bementem és egy srác nekemjött.

-Bo-bocsi!- mondtam neki dadogva.

-Legközelebb nézz az orrod elé!- mondta dühösen majd elviharzott.

Megkerestem az igazgatóit, ott elmondtak mindent, megkaptam a szekrény kulcsokat meg a könyvekete és az órarendet, és indultam a szekrény felé hogy lepakoljak. Első órám ofi. Jehh...

Lepakoltam, majd kerestem a termet. Rátaláltam. Nagy nehezen bekopogtam , és egy "tessék" után benyitottam, és megláttam hogy akinek neki mentem az itt ül a teremben.

-Osztály ő itt az új osztálytársatok. Én Mrs. Young vagyok. Kérlek mutatkozz be!- mondta a 40-es éveiben járó nő.

-Sziasztok. A nevem Cassandra Morgan, de csak Sandrának szoktak hívni. 17 éves vagyok, szeretek gitározni és rajzolni.- mondtam kicsit félve.

-Jólvan. Kérlek válassz hog ki mellé szeretnél ülni. Cameron mellé- mutat egy fiúra, aki fogadjunk, hogy a menők táborába tartozik, és most már tudom, hogy hogy hívják azt a személyt aki nekem jött -vagy inkább- mutat egy lányra aki egyedül ül -Kimberli mellé?- kérdezte mire én azonnal tudtam a válaszom.

-Kimberli mellé szeretnék ülni.- mondtam és azzal a lendülettel elindultam a helyemre. -Szia!- köszöntem a lánynak halkan.

-Szia!- köszönt.- Van esetleg egy barátod/barátnőd is?- kérdezte.

-Nem, nincs. Miért?

-Akkor már van egy!- kuncogott majd folytatta a körmölést.

Én is így tettem. Majd kicsengettek. Mikor tettem volna vissza a toltartóm a táskába, valaki mellém toppant. Na kitaláljátok hogy ki? Hát perszek hogy az a Cameron gyerek.

-Szia Cica! Miért nem mellém ültél, hanem emellé a stréberke mellé?- kérdezte. Szívem szerint úgy felpofoztam volna, hogy kirepül az ablakon.

-Egy. Nem vagyok Cica. Kettő. Azért mert Kim normálisabbnak tűnt mint te. Három. Tudom ezzel leírom magam,de nem érdekel, de képzeld. Én is stréber vagyok.- fejeztem be a monológomat.

-Aha... Akkor értem már. Teis egy olyan senkiházi vagy mint a melletted ülő.

-Ő nem senkiházi, ellenben veled.- és mire kimondtam az egész osztály elekzdett úzgatni.

-Ribanc!- mondta mire én felálltam es megpofoztam.

-Álj le mert kitekerem a nyakad!- sziszegtem a fogaim közt.

-Uhh... De harcias kiscica valaki.- és megint randizott a tenyerem a pofajával.

-Megmondtam, hogy hagyd abba. És monst tünés!- mondtam neki mire elviharzott. -Ne foglalkozz vele. Egy seggfej.- mondtam Kimnek.

-Köszi. De nem kellett volna.- mondta.

Becsengettek.

Az egész napom unalmasan telt. De szerencsére nem jöttek többet oda azok a hülyék. Hazafele tartottam mikor lassítani kezdett egy autó mellettem. Lehúzódott az ablakja és Cameron szemei néztek felém.

-Még nem fejeztük be!- kiabálta egy perverz vigyorral a fején.

-Álmodozz csak seggfej!- kiabáltam vissza, mire elhajtott.

Hazaértem, és apa állított meg.

-Na milyen volt a suli?- keérdezte.

-Egy nagy rakás szar. De még mielőtt megkérdezed egy barátnőm lett. Ja és egy ős ellenségem is.- mondtam vigyorogva.

-Ős ellenség?

-Igen.- mondtam majd sarkon fordultam és felfutottam a szobámba.

Este 9 körül elmentem zuhanyozni, majd belevetettem magam az ágyba, és elnyomott az álom.

____________________________________________________________________

Sziasztok! Egy kicsit hosszabb lett, de azért remélem tetszik! Ha igen vote. Nemsokára jövök a kövi résszel. Ja és ha vannak helyesírási hibák, elnézés mert nem olvastam át a részt.

Pusz.:Tami❤

Mostohatesók?! ~C.D.~Where stories live. Discover now