Aztán mindenki hazaszállingózott... Este csak mi ketten maradtunk itthon.
-Figyu Cam... Lehet egy kérdésem?
-Persze
-Akkor... Mo-most mi van k-köztünk?
-Hm... Mit szeretnél? Mi legyen?
-Háááát... Nem is tudom...
-Hmm... Szerintem legyél a barátnőm!- jelentette ki. -Benne vagy?
-Hmm...- utánzom -Nem is tudom- gondolkodok el -Legyen... Igen leszek a barátnőd!- majd szenvedélyesen megcsókoltam.
A csókcsatánk addig mélyült, amíg el nem kezdtem a nyakát csókokkal behinteni. Az állától lefele kulccsontjáig, onnan pedig a füléig végignyaltam nyakát. A fülébe pedig beleharaptam. Egy férfias morgást hallatott, ezzel jelezve hogy mennyire tetszik neki. Majd a fülembe súgta.
-Hagyd abba...
-Hm... Miért?- kérdeztem még mindig nyakát csókolgatva, de még is suttogva.
-Mert nem birok magammal!
Majd az ölébe húzott és hanyatdőlt. Én csípőjén ültem és lehajoltam a nyakához és folytattam tevékenységemet. Leértem a kulccsontjához es elkezdtem szívni azt. Megint egy morgást hallatott, ami arra késztetett hogy folytasssam amit elkezdtem.
Éreztem ahogy a keze a csípőmre vándorol, majd lejjebb tol. Belenyögtem a nyakába, mert éreztem ott lent keménységét. Éreztem ahogy egy büszke mosoly jelenik meg arcán, de csak azért is folytattam csak most a nyakát kezdtem el szívni.
-Ezt váltod ki belőlem baba! Szóval ha nem hagyod abba az ott lent benned fogja végezni!- suttogta a fülembe. Erre egy kicsit megálltam de tényleg csak egy másodpercre.
Felültem a csípőjén es a szemébe néztem. Láttam valamit megcsillanni a szemébe. Talán... Talán a vágyat! Majd láttam hogy egyre lentebb vándorolt szeme. Beleharaptam a számba.
-Ezt ne csináld!
-Mit?- és megint beleharaptam a számba.
-Ezt!
-Hm... Nem értem miről beszélsz!- majd újra megtettem.
-Nem? Akkor majd mindjárt megmutatom.- fordított helyzetünkön.
Most én voltam alul. Lehajolt majd megcsókolt és beleharapott a számba. Belenyögtem csókunkba mire ő kaján mosolyal jelezte tetszését.
-Nah... Ezt fejezd be!
-De nem is a te szádba haraptam bele. Ez így nem ér.- Nyafogtam mint egy 5 éves kislány. Karba tettem a kezem és elfordítottam fejem.
Ez azért nem sikerült annyira jól, mert ő a csípőmön ült. Majd folytattuk csak most ő csókolgatta a nyakam és szívta.
Már mindkettőnkön csak fehérnemű volt amikor ajtócsapódást hallottunk.
-Kincsem! Itt a nagymama!- kiabált fel (ezekszerint) a nagymamám.
-A franc üssön belé!- szidkozódtam -Mi a faszért nem tud senki sem békén hagyni? Ki a rákos gecis élet hívta ide? Hmm...?- Camnek már patakokban folytak a könnyei és fogta a hasát. Azt hittem ott helyben leütöm. -Ne röhögj!- suttogtam még mindíg -Inkább öltözz fel és gyere le!- parancsoltam rá!
-Igen is asszony!
-Ne asszonyoz itt nekem inkább igyekezz!
-Rendben...- csak ne kééérlek! -asszony!- és beleütöttem a vállába -He asszony ne ütögessé'!- fú de lefejelem.
-Mert mi lesz hmm? Megmondtam hogy ne asszonyozz inkább szedd össze magad!
-Hajjj... Redben!- navégre -asszony- suttogta de azt hitte nem hallom.
-Khmm!- néztem rá dühösen -Hagyd abba!
-Jólvaaaan má' na!
-Kicsim itthon vagy?- üvölti lentről
-Persze...- üvöltöttem vissza -Mindjárt megyek! Ha addig fel nem akasztom vagy fejbe nem lövöm magam... Még választhatsz is!- a véget már suttogtam csak nem elég halkan.
-Nah jóh... Khész vhagyok... Vhégem!- röhög rajtam Cam... Kedves! -Neh ihdegeskedj bhaba! Nhem lhesz shemmi ahmíg ehmgem láhtsz!- küszködik magába folytani a röhögést.
-Pont ettől félek én is! Gyere le ha kész vagy!
Majd lebaktattam és a nagyi 'nyakába ugrottam'.
-Szia kincsem!- puszilt körbe a nagyi. Phfújj!
-Szia!- köszöntem műmosolyal a fejemen. Nem volt kedvem semmihez ha már valakik khmm... Nem akarok ujjal mutogatni Fel nem basztak idegileg.
Majd levánszorgott Cam is. De szerintem nem kell elmondani hogy hogy... Majdnem megfulladt mert visszafolytotta a röhögést. Meg is érdemelte hogy majdnem megfulladt!
-Ő ki? És miért néz ki úgy mint akit folytogattak? Nagyon lila-kék a feje!
-Jajj nekem!
-Mit csináltál vele?
-Nagyi... Ő itt a barátom Cam! Cam ő itt a nagyi Marta! És nem folytogatták hanem próbálja visszatartani -khmm.. Cam elkezdett röhögni - ezt!- és fejen csaptam magam.
-Áh... Értem! Szia Cat!- Cam arcáról a vigyor át került az enyémre... Már szólásra nyitotta a száját mikor leintettem a röhögéstől fulladozva. -Örülök hogy megismerhettelek!
-Én is örülök!- és úgy nézett rám mint aki a szemével megtudna fojtani. Szakadtam.
A nagyi rámnézett és értetlen fejet vágott.
-Most meg mi van?- kérdi a nagyi.
-Jah shemmi... Cshak mhondtam mhagamnak ehgy vhiccet!- és abbahagytam a könnyeim törölgetve. De ránéztem Camre és újra röhöghetnékem támadt.
-Meg. Ne. Próbáld!- fenyegetett.
YOU ARE READING
Mostohatesók?! ~C.D.~
RomanceHali! Ez a könyv a 3. könyvem! Remélem tetszik! Jó olvasást!