Inkább magamba folytottam a röhögésemet...
-Khmm... Nos meddig maradsz?- kérdem a nagyitól.
-Hát egy hét...
-Rendi- azzal felszaladtam a szobámba. Bevetettem magam az ágyba egy könyv kíséretével és elkezdtem olvasni.
🌴Cam szemszöge🌴
Miután Sanra felment a szobába Marta elkezdett a konyhába húzni.
-Nos Cat...
-Cam!
-Az nem érdekel... Nos szereted?
-Persze!
-Akkor jó! Nem fogod megbántani?
-Nem lenne hozzá szívem!
-Hmmm.... Rendben! Mikor voltatok randin?
-Ööö... Még nem voltunk...
-Sejtettem! Akkor ha felmész az lesz az első hogy elhívod! Én megszervezem meg minden! Holnap este 6-ra jössz érte!
-Jövök?
-Igen... Nem fogsz itt aludni! Ezt kiverheted a buksidból!
-Ahj rendben!
-Na tünés! Hívd el!
Felmentem és benyitottam. Éppen olvasott. Mikor becsuktam az ajtót felfigyelt.
-Szia.
-Szia.- adott egy csókot mikor odaértem az ágyához.
🌴Sandy szemszöge🌴
-Kérdezhetek valamit?
-Persze!
-El... Eljönnél velem holnap egy randira?
-Igen!... De fogadjunk hogy a nagyi beszélt rá és ő szervezi meg minden... Ugye?
-Holnap este hatra legyél kész!- és ezzel a huzattal adott egy csókot és kiszaladt...
Egész nap heverésztem az ágyba. Este elvégeztem az esti rutinjaimat majd bevetettem magam az ágyba. Gondolkodtam... Sokat... De nem tudom min... Sokmindenen... 10 óra körül eleludtam...
Cijasztok Wappik! Elnézést hogy eddig nem hoztam részt de nem volt ichletem, meg ott volt a többi könyv... Amit az Erával írunk (Sz. K.❤) abba a könyvbe se azért nem írunk mert hanyagoljuk vagy valami, hanem mert nem egy településen lakunk meg csak ritkán beszélgetünk... Azt a könyvet ugye még februárban írtuk vagy mikor... De akkor még egy suliba jártunk... Álltiba voltunk végzősök... Most meg kilencedikbe megyünk 2 külön suliba... Szóval abba is kerül majd rész majd augusztus 6tól valamikor... Csak valahogy meg kell oldanunk... De nem is húzom tovább! Jó olvasást! Puszpusz!
Tami❤
YOU ARE READING
Mostohatesók?! ~C.D.~
RomanceHali! Ez a könyv a 3. könyvem! Remélem tetszik! Jó olvasást!