Felelsz vagy mersz? Merek!

5.6K 182 2
                                    

"Sandra szemszöge"🐾

"Másnap"

Reggel arra keltem, hogy valakik nagyon pakolásznak. Elővettem a ruháim, majd az ágyra tettem és elmentem tusolni. Kiszáltam a kádból, majd megtörölköztem. Magamra csavartam a törölközőt, megcsináltam az alap sminkem, kifésültem a hajam és hagytam hogy vállamra omoljon.

Észrevettem, hogy kinthagytam a ruhám. Az ajtóhoz mentem. Hallottam, hogy becsukódik az ajtó. Kimentem és már nem volt ott senki. Felöltöztem majd lementem.

-Jó reggelt! Hogy aludtál?- kérdezte Gina.

-Köszi jól.

-Áhhh, megerkezett csipkerózsika. Azt hittem tovább tart mire felébredsz.... Még van kb úgy ezer éved...- gúnyolódott Cameron...

-Haha... Neked is jó reggelt.- majd fogtam egy almát és kimentem az udvarra.

Egy ideig nyugi volt. De ezt mindíg valakinek elkell rontania... Nem belelöktek a medencébe?!

-Baszódj meg Cameron!

-Köszi kihagynám.- mondta egy női hang... Megfordultam majd kimásztam a medencéből. Beleugrottam a nyakába.

-Te hogy kerülsz ide?

-Ja... Csak meglátogattam a legkedvesebb unokahúgomat... De megyek ha kell!- erre csak mégjobban magamhoz öleltem.

Arra lettünk figyelmesek hogy valaki -ismét- belelökött a vízbe.

-Baszódj meg Cameron!- órdítottuk egyszerre. De ő csak röhögve figyelt minket.

Majd annyit látunk, hogy Gina halkan sétál Cam mögé, és belelöki... Ezen mi is nagyot röhögtünk... Majd Ginát apa. Én nyújtottam a kezem hogy apa "segítsen kihúzni" majd megfogtam a kezét és berántottam.

Estefele átjöttek Cameron haverjai. Ők is beszáltak. Olyan 9 körül mindenki kiszkászálódott a medencéből és megszárítkoztunk. Felmentünk Cam szobájába felelsz-vagy merszezni.

-Ki kezd?- kérdezi Cam.

-A legfiatalabb.- mondtam, majd elvettem az üveget és pörgettem. Nash... Hu de jó. Érződik az irónia? Remélem.

-Felelsz vagy mersz Nash?

-Merek.- jelentette ki. Kicsit köcsög leszek.

-Akkor menj ki az erkélyre és üvöltsd ki, hogy "egy egoista balfasz vagyok" .

Kiment majd kikiabálta. Szakadtunk a röhögéstől.

A felállás a következő volt:

Nash- Shawnt aki felelt
Shawn- Jack J-t aki mert
Jack J- Jack G-t aki mert
Jack G- Aaront aki felelt
Aaron- Crist aki mert
Cris- Claut aki felelt
Clau- Taylort aki mert
Taylor- Cameront

-Na... Felelsz vagy mersz?

-Merek!- vágja rá

-Akkor csokold meg azt aki szerinted a legcukibb!- pont ettől féltem.

Felkelt ülő helyzetéből, majd 2x körbesétált minket. Majd megállt mögöttem. Mindenki 'hú'-zni kezdett én meg már rákvörös amit Clau is észre vett és lökött rajtam egyet egy amolyan 'gyerünk nem lesz semmi csak egy csók lesz' fejjel biccintett.
Cam felhúzott majd mélyen a szemembe nézett.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hali wappik. Hu de jó név. Na mind1. Bocs hogy egy kicsit késtem de- mint mondtam @Unicorniiiiiiisss-nak is- mostanában sokat kellett tanulnom. De azért van ez az extra hosszú rész. Remélem tetszett. Nemsokára új rész!

Puszi.:Tami❤

Mostohatesók?! ~C.D.~Where stories live. Discover now