Vannak Ilyenek

3K 84 17
                                    

Beszálltunk a kocsiba és elindultunk.

-És amúgy hogy vagy ma?- Kérdezi megtörve a csendet.

-Hát nagyon jól köszönöm, és te?

-Ahjj nem bírom tovább!- Megállt a kocsival, bezárta a kocsit, és felém fordult.

-Mit?- kérdeztem meglepődve.

Ki kapcsolta az övemet és áthúzott magához. Majd a szemembe nézett.

-Ezt!- majd mélyen megcsókolt.

Az egyik kezét a derekamra tette, a másikat a tarkómra, és úgy húzott magához közelebb. A derekamon lévő keze lejjebb vándorolt. Megfogta a fenekem és belemarkolt.

-Helyes ez?- Kérdeztem megilletődve.

-Minden!- Kacsintott majd folytatta.

5 perc múlva egyikünkön sem volt semmi. Az volt a szerencse, hogy sötétített ablakok voltak.

-A nagyi azt mondta, hogy vé...

-Miért kell minden 5dik perc után beleszólni? Élvezd a pillanatot!- kacsintott.

Hátradöntötte az ülést, így kényelmesebb volt. Valahogy én kerültem alulra, de hogy hogy azt ne kérdezzétek. Elkezdtek a nyakam csókolni, és harapni. Bekapcsolt egy kurva erotikus zenét, de az üvöltött a kocsiba.

Én beleturtam a hajába. Húztam magamhoz közelebb, hogy jobban érezzem. Majd szép lassan belém tette...

Riadtan ültem fel az ágyamban, hogy hogy lehetek ilyen szerencsétlen... EZ CSAK EGY KIBEBASZOTT ÁLOM VOLT?! Egy ilyen jó palit álmodni? Ahh ilyen nincs... Körbenéztem... És rájöttem, hogy tényleg álom volt... Minden... Anyáék nem váltak el... A régi házban vagyok... A régi szobámban... Minden a régi...

Kimentem az erkélyre... Gondolkodtam... Elgondolkodtam az egész életemen... Rajottem hogy semmi értelme... Utoljára visszanéztem a szobámba... És leugrottam... Nem tehettem mást... Fönt legalább találkozhattam a bátyámmal... Megérte...

Mostohatesók?! ~C.D.~Where stories live. Discover now