Part_9
ငါ့ရဲ႕ ေန႔သစ္ေတြမွာ
မင္းအေၾကာင္း....မေတြးပဲရွင္သန္ၾကည့္ခ်င္တယ္ Chan..*Still I Remember*
ဒီေန႔ အရင္လိုပဲ ပံုမွန္ေက်ာင္းသြားရမယ္...
Byun Baekhyun ရဲ႕ ဘဝက အၿမဲတမ္း ပံုေသပဲ..
ေက်ာင္းသြားမယ္...ျပန္လာရင္ အခန္းထဲေအာင္းၿပီး...စာလုပ္ခ်င္လုပ္မယ္..ဂိမ္းေဆာ့ခ်င္ေဆာ့ေနမယ္..
ဒါဟာ သူ႕ရဲ႕ တကၠသိုလ္ေက်ာင္းသားဘဝ အစထဲက လုပ္႐ိုးလုပ္စဥ္ တစ္ခုပဲ
လူထူထပ္မယ့္ ေနရာမ်ဳိးကို သူသေဘာမက်ေတာ့ဘူး..
ဘယ္သူနဲ႔မွလည္း...စကားေကာင္းေကာင္းမြန္မြန္ေျပာခ်င္စိတ္မရိွေတာ့ဘူး...တစ္ေယာက္ထဲ ေနတတ္လာခဲ့တယ္..
စကား အမ်ားဆံုးေျပာျဖစ္တာက...အိမ္က မိသားစုရယ္..Kyungsoo ရယ္ပဲ ရိွေလာက္မယ္..
သူရဲ႕ ႐ိုးရွင္းတဲ့ ေန႔စဥ္ဘဝဟာ...ဒီလိုပဲ တစ္ႏွစ္ၿပီး တစ္ႏွစ္လည္ပတ္ခဲ့တာ ဘယ္ေလာက္ေတာင္ ၾကာၿပီးလည္း.။တီ... တီ...တီ...တီ!!!!!
ကုတင္ေဘး စားပြဲခံုအပုေလးေပၚက ႏိႈးစက္နာရီက အခ်ိန္ကိုမွန္ေစသည္။
လက္တံအတိုက ၆ ကိုၫႊန္ျပေနၿပီ... ဒါေပမယ့္လည္း သူ မထခ်င္ေသးပါ..... ညကလည္း စာတမ္းအတြက္ ျပင္ဆင္ရတာ ညနက္ခဲ့တယ္မလား....'အား!!!!!!'
သြားၿပီ...နာရီကို ျပန္ပိတ္ၿပီး အိပ္ေနမိတာ...၇နာရီထိုးခဲ့နီးထိပင္...
ဒီတခါ တကယ္သြားၿပီ...ေက်ာင္းေနာက္က်ရင္ အရင္ေဆာ္မယ့္သူက Kyungsoo..
ပါေမာကၡေတြဆီကလည္း..အမွတ္ေလ်ာ့ခံရေလာက္တယ္..
ေသခ်င္ေလာက္ေအာင္ပဲ...အိပ္ယာထဲက ျမန္ျမန္ထ သြားတိုက္ မ်က္ႏွာသစ္ ကိုယ္လက္သန္႔စင္ၿပီးတာ နဲ႔ ေတြ႕ရာ အဝတ္ေကာက္ဆြဲၿပီး ထြက္ရေတာ့တာပဲ..
ေတာ္ေသးတယ္ ညက Laptop ရယ္ စာရြက္စာတမ္းေတြရယ္ အိတ္ထဲႀကိဳထည့္ထားမိလို႔....'ဒုန္း ဒုန္း ဒုန္း!!!!! '
အိမ္ကေလွကားေတြေတာင္ သူဆင္းလို႔ အသံျမည္ကုန္ၿပီ..
'ဟဲ့ ဟဲ့ အေပၚက ဘာျဖစ္တာလည္း'
ေယာက္ခ်ဳိဇြန္းႀကီးကိုင္ၿပီး မီးဖိုေခ်ာင္ထဲက ထြက္လာတယ့္ Ma
'သား ဆင္းလာတာ Ma..သားေနာက္က်ေနၿပီ..Kyungsooနဲ႔လည္း ခ်ိန္းထားတယ္'
YOU ARE READING
Still I Remember
Fanfictionတစ္ခါ ေက်ာခိုင္းဖူးတဲ့ မင္းက ေနာက္တစ္ခါ မလုပ္ေတာ့ပါဘူးလို႔ ကတိေပးႏိုင္လား. Chan *My own creation* 👉By Aeri_Shixun👈