Part_8 (The Last of the Past)
###
ငါတို႔ ၂ေယာက္ တကယ္ ေဝးရမယ္ဆို
ေသခ်ာေပါက္ မင္းလြမ္းေနမွာလား....
*Still I Remember*မနက္ျဖန္ဆို သူနဲ႔ ကြၽန္ေတာ္တို့ ခ်စ္သူသက္တမ္း တစ္ႏွစ္ျပည့္ၿပီ..
၂ေယာက္သား အတူတူရိွရတဲ့ အခ်ိန္က နည္းလြန္းပင္မယ့္
ခက္ခဲတဲ့ Relationship တစ္ခုကို တည္ေဆာက္ထားတာ...၁ႏွစ္ဆိုတဲ့ အခ်ိန္ကာလေတာင္ ေရာက္ၿပီမဟုတ္လား..
ကိုယ္ဟာ Suprise ဆိုတဲ့ အရာမ်ဳိး...Anniversary အရာမ်ဳိးကို ရင္ခုန္စြာေစာင့္ရမဲ့ မိန္းကေလးလည္းမဟုတ္...
ဒါမဲ့ ဒီလို ေန႔မ်ဳိးကိုေတာ့ အရင္ထက္တမူ ထူးျခားခ်င္တာ အျပစ္ေတာ့မဟုတ္ဘူးထင္ပါတယ္..>Baekhyun ကိုယ္တို႔ မနက္ျဖန္ေတြ႕ၾကမလား<
ေဟာ္ျကည့္....သူ့အေျကာင္းေတြးေနကာမွ စာေရာက္လာၿပီ...တစ္ပတ္ေက်ာ္ေက်ာ္ေလာက္ အဆက္အသြယ္ျပတ္ခဲ့ၾကတာ..သူ႕ဘက္က ဆက္သြယ္တာကို ေစာင့္ေနရင္း...လူက အရပ္ေတာင္ရွည္လာေလာက္တယ္.
ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္..သူ ကြၽန္ေတာ္တို႔ရဲ႕ ေန႔ရက္ေလးကို မေမ့တာပဲ ေပ်ာ္ရႊင္မိပါတယ္...'ညီ္ငယ္...ဘာေတြ ဒီေလာက္ေပ်ာ္ေနတာလည္း?'
အခန္းဝမွာ ကိုကို ရပ္ၾကည့္ေနတာ မသိေလာက္ေအာင္ ၿပံဳးေပ်ာ္ေနခဲ့မိတာလား...
'အာ ဘာရယ္မဟုတ္ပါဘူး ကိုကိုရယ္....ဒါနဲ႔ ကိုကို ဒီေန႔ေက်ာင္းမသြားဘူးလား?'
ကိုကိုရိပ္စားမိမွာ ဆိုးလို့္ အျမန္စကား လမ္းေၾကာင္း လႊဲျဖစ္တယ္..
'အင္း ေန႔လည္မွ အတန္းခ်ိန္ရိွတာ ဘာလည္း ညီငယ္က ေက်ာင္းကို လိုက္ခ်င္လို႔လား'
'လိုက္ပါဘူး...ကိုကိုတို႔ေက်ာင္းကို လိုက္ရင္ ေဆးေက်ာင္းသား စာဂ်ပိုးေတြပဲ ၾကည့္ေနရမွာေပါ့'
'ဒီကေလးေတာ့....ကိုကိုတို႔ေက်ာင္းမွာ အေခ်ာေလးေတြလည္းရိွပါတယ္ကြာ..ဥပမာ. .မင္းရဲ႕ ကိုကိုေပါ့'
'ေအာင္မယ္ေလး...ကိုယ့္ငါးခ်ဥ္ ကို္ယ္ခ်ဥ္မေနနဲ႔ ကိုကို'
'ဟားဟား...ေတာ္ၿပီ ကိုကို မနက္စာ သြားစားေတာ့မယ္'
YOU ARE READING
Still I Remember
Fanfictionတစ္ခါ ေက်ာခိုင္းဖူးတဲ့ မင္းက ေနာက္တစ္ခါ မလုပ္ေတာ့ပါဘူးလို႔ ကတိေပးႏိုင္လား. Chan *My own creation* 👉By Aeri_Shixun👈