Hatırla

165 16 2
                                    

kırmayin Sizi gerçekten seven insanları hisleriye  duygularıyla oynamayın, insanları yarı yolda tek başına bırakmayın, ya bir yola en başından çıkmayın yada sonuna kadar gidin bu bukadar basit değil mi ?
Ne için kırıyorsunuz İnsanları ne için başka birinin acısını bizden mi çikarıyorsunuz o sizi yara bandı yerine kullandı diye bizi neden böylesine bir duruma sokuyorsunuz hiç düşünmüyorsunuz terkedip gittiğin insan ne durumda geceleri uyumadan uyku uyuyabiliyormu hayattan gram zevk alıyormu siz de size yapıldığı gibi yara bandı yerine koyuyorsunuz sordunuzmu  kendinize ?
neden böyle bu kadar çok üzüyorsunuz, mesela çok kelimesini hayatınizdan Atın mesela bir insanı çok sevme, çok özleme, çok bağlanma, çok güvenme çok ilgi gösterme eğer bir insanda çok kelimesini hayatından  çikarmassan ileride "çok üzüleceksin"," çok kırılacaksın" siz bir insana çok güvenirseniz o insan sizin arkanızdan herşeyi yapabilir ama güvenmediginiz bir insan sizin güveninizi boşa çikarmamak için elinden gelenin en iyisini yapabilir bunu unutmayın Hayatınızdan çok kelimesini söküp atın insanlara çok değer vermeyin .

Seni çok seviyorum, güven bana , bu sefer çok farklı olacak gibi kelimelerle kandırmadılarmı bizi ?
Hatırla.

Sonra Özlüyorsun Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin