První část

1.2K 26 2
                                    

Diana
"Didi pojď dolů máš tu snídani!"Volala na mě zespoda mamka.
"Jo už jdu."Odpověděla jsem ospalým hlasem.

Asi tak po pěti minutách jsem se donutila vstát a dojít do kuchyně kde na mě čekali lívance s borůvkami a javorovým sirupem. "No mami, to jsem nečekala." Řekla jsem když jsem je spatřila. Normálně totiž máme třeba chleba s džemem a teď lívance!

Když jsem se do nich pustila cítila jsem sladkou chuť javorového sirupu ale i chuť borůvek. Prostě byli výtečné! Když jsem je dojedla šla jsem se převléci. Vzala jsem si Adidas legíny a... No to je jedno. Když jsem byla hotová šla jsem do koupelny a tam se trochu nalíčila. Znáte to nic extra to nebylo však chodím jen do devítky. Korektor sem, tady trošku řasenky... S prací jsem byla hotová asi za 5 minut.

Vyšla jsem z koupelny a běžela jsem před dům kde na mě už čekala mamka která mě měla dnes odvést do školy, protože můj táta je někde na obchodním jednání.

Když jsme dorazili do školy uviděla jsem Betty jak mě už vyhlíží. Poděkovala jsem mámě za odvoz a vyběhla z auta k Betty která ke mě také běžela. Narazili jsme do sebe takovou silou že mě to málem odmrštilo zpět do silnice ale její ruce mě chytli a drželi v pevném obejmutí. Betty je moje nejlepší kamarádka už od tří let. Je to taková štíhlá, modrooká, celkem vysoká, krásná a milá plavovláska. Já jsem zase skoro úplný opak malá, hnědooká hnědovláska. Když už jsme se od sebe odtrhly běželi jsme do školy protože nám začínala hodina.

První hodinu máme fyziku. Takovou nudu jste ještě nezažili ale super je  že přímo vedle mě sedí Drake Elliot což je nejhezčí kluk na škole. Vzhledem k tomu že před námi i za námi sedí šprti, emo atd. tak si povídáme spolu. "Hej Diano, máš ten úkol?" Jen pro informaci moje pravé jméno je Diana jen rodiče mi říkají Didi. "Mám no, tady ho máš" odpověděla jsem mu a automaticky jsem mu ho podala. Došlo mi, že zase nemá úkol.

"Crrrrrr" zazvonilo na konec hodiny já jsme si vzala svoje věci a šla na chodbu za Betty.

Ahoj nový příběh je tu doufám, že se vám bude líbit 😘
Pac a pusu Jožka ❤💖💖

ÚnosKde žijí příběhy. Začni objevovat