Čtvrtá část

899 21 3
                                    

"Ty už nikomu nic nenahlásíš"odpověděl a já dostala přes pusu hadr...

Diana
Probudila jsem se se svázanýma rukama. Hned jsem začala křičet "Nechte mě, pusťte mě, co jsem vám udělala, nechte mě jít nikomu nic neřeknu." V tu chvíli jsem byla strašně naštvaná. Ne na ně protože mě unesly ale na sebe že jsem se tam musela podívat. Mohla bych vést poklidný život ale ne já se tam prostě musela podívat. Najednou jsem ucítila ránu dal mi facku? Vážně mi dal facku? Natáhla jsem své svázané ruce a kloubama jsem mu vrazila. Najednou tma.

Probrala jsem se až když jsme zastavily. Cítila jsem se jako po párty. Ten chlap jak jsem mu vrazila tak on mi taky vrazil ale tak, že jsem upadla do bezvědomí. Když viděli že jsem vzhůru dali mi k půdě zase ten hadr a já usla.

"Kde to jsem?" Řekla jsem když jsem se probrala v nějakém starém pokoji. Byla tu jedna postel (na které jsem ležela), jedno mřížové okno a to bylo vše. Teda vlastně tu byly ještě okovy vedoucí ze zdi k mým rukám. Chvíli jsem tam seděla a přemýšlela.

Z mého přemýšlení mě vytrhl ten černovlasý modrooký mladík. "Co ode mě chcete? Proč mě nepustíte? Udělala jsem snad něco? Ne. Tak mě okamžitě pusťte jinak.." Zase jsem na tváři ucítila bolest už druhá facka za dnešek. "Ty budeš poslouchat mě jasný? Já tě tady teď klidně můžu zabit takže na mě neřvi. Já jsem ten kdo na tebe může řvát rozumíš? Já tu určuji pravidla. Ty jsi jen viděla něco co si neměla a pokud mě nebudeš poslouchat skončíš jako ona." Řekl teda spíš zařval mi to do ucha a ukázal někam do neznáma. "Ty" řekl a já viděla jak z neznáma přichází nějaký pán. Černé oblečení černé sluneční brýle ... To byl určitě bodyguard.
"Odveď ji ke mě do pokoje"řekl ten černovlasý. "Mimochodem jsem Marcus"... To bylo poslední co jsem slyšela protože jsem se nadechla a byla to zase ta látka po které se usíná.

Další kapča😂 Doufám že se líbí. Budu ráda za koment a za votes. Taky by mě zajímalo jestli to někdo čte 😂😂😂. Mám pokračovat nebo ne?

Vaše Johanec😂😘

ÚnosKde žijí příběhy. Začni objevovat