Šestá část

809 15 0
                                    

Tak jsem si lehla do postele a spala...

Diana
Asi tak za půl hodiny jsem se probudila. Otevřela jsem oči a vyděsila jsem se. Přede mnou seděl Marcus a koukal na mě s úsměvem na tváři. Strašně jsem se ho lekla až jsem málem spadla s postele.

"Jsi roztomilá když spíš." Řekl mi. Co má pořád s tím že jsem roztomilá?

"Co tu děláš?" Řekla jsem mu rozespalým hlasem.

"Asi se budeš divit ale já tu bydlím." Řekl mi a já se zasmála.

"Jak dlouho jsem spala?" Zeptala jsem se i když jsem věděla že tak tu půl hodinu.

"Půlku dne a celou noc." Řekl mi.

"Cože!?!?" Vždyť jsem spala jen půl hodinu!"vyděsila jsem se.

" Ne, jak už jsem říkal spala jsi celou noc a jak ses ptala co tu dělám přišel jsem se podívat jestli jsi něco nerozbila. Vidím, že je tu vše v pořádku a tak můžeš jít na snídani dolů."

"Okay tak já se jen obléknu a jdu. Jo ale já tu vlastně nemám nic k oblečení."

"Neboj se to jsem zařídil." Najednou do místnosti přijel obří věšák s oblečením. "OMG!!!!" Řekla jsem když jsem spatřila všechno to značkové oblečení. Měla jsem tam Adidas, Nike, Supreme, Tommy Hilfiger, Louis Vuitton, Guess, Prada.....

Nakonec mi vybrat outfit trvalo asi půl hodiny. Vzala jsme si červenou Supreme čepici, bílé triko s nápisem Supreme, červenou bundičku, bílé boty a džíny (viz. média). Vyrazila jsem dolů na snídani. No jo, ale kde je vlastně dolů?

Tak jsem tam chvíli bloudila a pak jsem narazila na dveře. Šel z nich velký hluk tak jsem je otevřela a uviděla ho. Byl to krásný Husky. Jedno oko měl zelené a druhé modré. Stěkal na mě. Byl tam uvázaný sám v místnosti a v rohu měl dvě misky. Jednu s jídlem a druhou s vodou. Tak jsem tam tak stála a husky se už uklidnil, lehl si na zem a začal kňourat. Bylo mi jí líto. Dokonce !i jo bylo víc líto, než mě. Já se alespoň mohu pohybovat po domě ale on je tu celý den uvázaný. Začala jsem ho hladit. Seděla jsem na zemi a pořád ho hladila....

"Co tu děláš?!?! Měla si jít rovnou na snídani běž od ní rychle pryč než ti něco udělá!" Zařval na mě Marcus. Já jsem se zvedla a běžela jsem za ním protože husky se zvedl(a) a začala na něj štěkat. Marcus zavřel dveře místnosti.

Jakmile jsme vyšli ven z místnosti tak mi řekl

"Jak jsi to udělala?"

"Co jsem udělala?"zeptala jsem se.

"To byla Lili. Našli jsme ji u silnice a za tu dobu co tu je už pokousala tři lidi."

"Náhodou opravdu nevypadala nebezpečně náhodou tam byla chudák celé dny zavřená já chápu že se bojí."

"My jsme se jí snažili vyvenčit ale ona nás při tom pokousala."

Řekl mi a ukázal na jizvu na krku....

Ahoj💝💞 rozhodla jsem se trochu pozměnit řeč aby se to lépe četlo. Doufám že se líbí😘😍Příští díl bych chtěla udělat trochu o Lili ale další už budou normální ❤

Vaše Jóža😂❤

ÚnosKde žijí příběhy. Začni objevovat