Druhá část

1K 23 2
                                    

Crrrrrr" zazvonilo na konec hodiny já jsme si vzala svoje věci a šla na chodbu za Betty...

Diana
Cestou na chodbu mi něco vypadlo ze sešitu a tak jsem to zvedla. Byl to papír a na něm se psalo: Park u Baker Street v 19:00. Ano! To mi určitě napsal Drake. Půjdu na rande s Drakem Elliottem!

Po skončení školy jsem běžela domů, sedla jsem si k notebooku a koukala na YouTube. Někdy v 18:15 jsem se šla do svého pokoje připravit. Rodiče nebyly doma a tak jsem na to měla spoustu času a nikdo se mě neptal kam jdu, s kým jdu atd.. Vzala jsem si na sebe černé tílko, tygrované kraťasy, rudou rtěnku a nějaké doplňky (viz. média). V 18:40 jsem stála připravená před dveřmi. Baker Street Park je asi 200 metrů od domu takže to bylo blízko. V 18:45 jsem seděla na lavičce v parku.

Drake
"Sakra nestíham!" Říkám si když jedu na určené místo. Diana se mi už dlouho líbí a také je na mě strašně hodná. Podívám se na hodinky a vidím, co jsem vidět nechtěl. Je už 19:20! Diana tam už určitě nebude a pokud tam bude, nebude se se mnou chtít ani bavit.

Když jsem už dojel do parku bylo 19:30. Rozhlédl jsem se ale Diana nikde. Co jepsem si také mohl myslet když přijdu o půl hodiny později... Růži kterou jsem jí přinesl jsem věnoval nějaké staré babičce v parku. Bylo mi líto ji vyhodit a takhle alespoň udělá radost. Sedl jsem do auta (mám auto od 15ti let) a jel domů. Bylo mi to líto. Taková příležitost a já ji propásl jsem to ale pitomec. Ale stejně mi je nejvíc líto Diany která tam na mě určitě čekala.

Ahoj další kapitola je na světě doufám že se líbí 😘
Pac a pusu Johy ❤💖💖

ÚnosKde žijí příběhy. Začni objevovat