Pátá část

877 18 2
                                    

To bylo poslední co jsem slyšela protože jsem se nadechla a byla to zase ta látka po které se usíná....

Diana

Probudila jsem se na červeném gauči. První čeho jsem si všimla byl ten pokoj. Byl to obrovský pokoj s televizí, dvoulůžkovou postelí a hlavně tam byl nádherný výhled na les. Chvíli jsem tam seděla a koukala z okna a pak mi došlo že na sobě nemám svoje oblečení. Měla jsem na sobě krvavě rudé šaty (viz. media) Museli mě převlíknout. Můj jediný cíl je utéct. Už tu nestrávím ani minutu! Rozhlédla jsem se kolem sebe a snažila se najít nějaký předmět čím by šlo to okno rozbít. Přímo vedle mě ležela váza. Popadla jsem jí a bouchla s ní o okno. Nejednou se ozvala rána ale nebylo to sklo byla to váza. Ta váza se o to sklo rozbila a sklo zůstalo neporušené. Podívala jsem se znovu po místnosti ale už tu nic nebylo. Jako byly tu věci ale ne k rozbití okna. Sedla jsem si na postel, obličej zabořila do rukou a brečela.

Asi tak po půl hodině brečení někdo otevřel dveře (byly předtím zamčené) ani jsem nezvedla oči. "Ahoj." Oslovil mě mužský hlas. "Marcus" řekla jsem si v hlavě. Je mi líto co se stalo ale neměla ses tam dívat" řekl. Mluvil takovým něžným hlasem. Vůbec nezněl jako chlap který mě unesl. "Chápu že se se mnou nechceš bavit ale alespoň hlavu by jsi mohla zvednout."říkal. Já jsem zvedla hlavu a vyplázla na něj jazyk. "Jsi roztomilá když se snažíš dělat naštvanou"dodal. "No nic už tě nebudu štvát jo a prosimtě už tu nic nerozbij to sklo je pevný jen tak ho nerozbiješ. Uvidíme jak se budeš chovat, pokud budeš hodná můžeš chodit i po baráku no a pokud budeš zlá budeš tu zavřená navždy. " Řekl s úplně klidným hlasem jako by včera nikoho nezabil a nikoho neunesl. Pak odešel.

V jednu chvíli jsem měla chuť tam vše rozmlátit ale to bych pak nemohla chodit po domě a měla menší šanci na útěk. Tak jsem si lehla do postele a spala...

Ahojte lidičky 💞. Děkuju vám za votes a že to čtete❤. Další kapitola by měla vyjít do týdne.
Váš Johanus Obecnus 😇❤💞

ÚnosKde žijí příběhy. Začni objevovat