Sedmá část

690 11 1
                                    

Řekl mi a ukázal na jizvu na krku....

Drake
Už jsou to dva týdny co se Diana ztratila. Nechodí do školy a u jejích rodičů mi řekli že je pryč. To jsem byl určitě já. Jak jsem na to rande přišel pozdě. Určitě ji někde někdo znásilnil. Já blbec jsem to zavinil. Její tělo už určitě hodili někam do řeky. Chce se mi brečet.

Diana
Už jsou to dva týdny co jsem odříznuta od světa. Nemám tu mobil ani přátele a ani rodinu. Nežije se mi tu špatně ale ani dobře. Občas mě pustí i na procházku ale s bodyguardem. Dokonce i Lily můžu venčit. No, já jsem vlastně jediná kdo ji může venčit.

Lily má za sebou dlouhý příběh.

Marcus ji našel jako štěně u silnice. Řekl si že jí dá do útulku. Dal ji tam ale ona asi po měsíci utekla. Našel ji na tom stejném místě u silnice ale už jako velkou fenu. Chtěl si ji vzít k sobě ale když k ní přišel tak ho drápla. Nakonec ji nějak odlovili a dovezli sem do Vily.

Ano, tak se to tady nazývá "Vila". Chybí mi domov ale nejvíc moje nejlepší kamarádka Betty. Už jsem pomalu zapomněla jak vypadá. Už nevím jak vypadá Drake, Máma, Táta a všichni mí spolužáci.

Marcus se ke mě nechová špatně ale ani hezky.

Vlastně, mám tu jednoho kamaráda. Jmenuje se Finn. Finn je Marcusův bratr. On je asi ten jediný co mě tu drží nad vodou. Pokusila jsem se utéct. Už asi desetkrát ale on mě chytil. Říkal že ještě jednou a bude mě to mrzet. Ale to říkal už desetkrát a pořád se nic nestalo.

Dnes mám ale plán. Pokusím se utéct. Ve svém pokoji (můj pokoj je tam kde jsem rozbila tu vázu) jsem našla tajné dveře. Nevím, kam vedou ale myslím si že na svobodu. Dnes má Marcus konferenci. Řekl mi to Finn. I na to je dobrý. Večer se pokusím utéct. Už jsem si zabalila nejnutnější věci do svého batohu (viz. média). Počkám si až se setmí a pak vyrazím.

Už je úplná tma a já mám baterku. Dveře jsou schované za skříní. Ještě najít klíč to by mohlo být jednoduché.

No tak jednoduché to zase nebylo. Najít klíč mi nakonec trvalo asi 30 minut. Byl dán nás rám obrazu.

Odemkla jsem dveře a zpatřila chodbu. Na konci ní na mě svítilo světlo."Svoboda" pomyslela jsem si. Ta chodba měla po stranách troje dveře. Rozběhla jsem se za světlem ale najednou...

Ahoj❤💙 Budu se snažit dělat trochu delší kapitoly ale nic neslibují.
Vaše Johanečka💜💖

ÚnosKde žijí příběhy. Začni objevovat