Multi:Buğra Oğuz(Baykuşcuk)
-Grup Adı Meselesi-
Çoğu kişinin bir arkadaş grupları vardır. Ailesi gibi gördüğü,can yoldaşı, dertdinlenetörü ve bol bol gıybet yapılan bu arkadaş gruplarına herkes sahip mi bilemem ama ben de hem de en bi en birtanesinden var. 404!:Grup ismi bulunamadı.
3 yıl önce Whatsapp'ımızda her bir boktan grup olduğunu ama sadece biz beşimizin bulunduğu whatsapp grubu olmadığını fark etmiştik. Aman ne büyük eksiklik. Bizim turunçgil Hale o salise yeni bir grup açtı. Ve...
3 Yıl Önce
Turunçgil,Minnoş Pandalar grubunu oluşturdu.
Turunçgil,sizi ekledi.
Baykuş:Hale bu ne krşm. İlla söveyim mi onu mu istiyorsun. Minnoş Pandalar ne aq.
Ben:+∞
Marulum:Kankalar niye öyle dedinizki şimdi. Çok güzel aw.
Ben:Ki ayrı,sorudan sonra nokta gelmez '?' gelir. Bunu da mı sana ben öğreteyim idiot?
Marulum:Yaw Turunçgil,benim biricik Mavişim'i gruba alacağına niye gruba TDK'yı aldın. Çabuk at şunu.
Ben:NOYO GOROBO TODOKOYO OLDON?
Marulum:DDLDLLFASLSŞÇ
Baykuş:Ben minnoş falan değilim lan. Çıkıyom ben.
Baykuş,ayrıldı.
"Minnoş Pandalar" olan konuyu "Xxxxx" olarak değiştirdiniz.
Tırunçgil,Baykuş'u ekledi.
Baykuş:Minnoştan bin kat daha iyi.
Turunçgil:Sen ne anlarsın ki zaten zırtapoz.
Baykuş:Zırtapoz ne lan dlcmrkşwödö
Turunçgil:Bilmiyorum bir tane dizide duymuştum. Ama umarım anlamı kötü olan bir şeydir.
Baykuş:İmi imirim inlimi kiti ilin bir şiydir.
Marulum,"Xxxxx" olan konuyu "Tatlış bebekler" olarak değiştirdi.
Baykuş:Senin erkekliğine tüküreyim.
Marulum:Sana da hiç bir şey beğendiremiyoruz yaw.
Ben:Olum insanlar uzaya çıkıyor. Atomu parçalıyor. Biz bir grup adı bulamıyoruz amk.
Bücür(1.52),"Tatlış Bebekler" olan konuyu "404!:Grup ismi bulunamadı" olarak değiştirdi.
Bücür (1.52):Değiştireni iyi bellerim ha.
Ben:Bak işte zeki olunca böyle düşünüyorsun.
Baykuş:Bu güzel. Aferin bücürcük.
Turunçgil:Kıvırcık kanke ya bizimkiler çok güzeldi.
Marulum:Allan zevksizleri.
Baykuş:Benden size tavsiye;Kesin sesinizi!
Marulum:Tamam bebişim.
Baykuş:*SANSÜR*****
Marulum:Anladım.
Ben:Neyse şimdi grup ismi bu mu?
Baykuş:Evet. Değiştireni Pelin'in tabirince ben de iyi bellerim ha.
Marulum:Tamam anladık krşm ya aaa.
Baykuş:Senin bugün canın dayak istiyor galiba.
......
Arkadaş grupları üyeleri normalde aynı özelliklere sahip ve iyi anlaşan kişilerden oluşur. Fark ettiyseniz normalde dedim. "Normallik mi? Bizden ∞ km uzakta dursun."
Biz ise tam tersiydik. Hale,özbakımına çok önem verirken ben ise Allah ne verdiyse diyip kendimle pek ilgilenmem. Pelin genellikle dersleriyle ilgilenir. Buğra daha kabadayı ya da çoğu kişinin dediği gibi öküzken,Emre tam tersi daha sevecen ve sıcakkanlı. İşte biz buyuz ve Siz de bu anormal grubun tatlı okuyucularısınız. Hikayemize hoş geldiniz sütlü çikolatalar.
.......
Hello bitches! Umarım beğenmişsinizdir. Fazla klişe olmuş olabilir ama bana ne. Siz yine de altta bulunan yıldıza 1 kerecik tıklayın. Muck;)