5.

6 1 7
                                    


Όταν φύγαμε από εκεί ξεκινήσαμε για το ξενοδοχείο. Ήταν βράδυ και έτσι άλλαξα. Η Μελίνα είχε πάει μία βόλτα προς το τζακούζι. Ξαφνικά, άκουσα την πόρτα να χτυπάει επίμονα. Την άνοιξα και μαντέψτε ποιος ! Ο τζάστιν .

Ε: τι θες εδώ τέτοια ώρα?

T: Θέλει και ερώτημα?

Μπήκε μέσα και άρχησε να με φιλάει ώσπου φτάσαμε στο κρεβάτι. Μου έβγαλε τη μπλούζα.

Ε: αγάπη μου μη ,θα έρθει η Μελίνα σε λίγο.

Τ: Σε θέλω και ο σερβιτόρος με φούντωσε ακόμα πιο πολύ.

Του έβγαλα την μπλούζα και χτύπησε η πόρτα. Πριν προλάβουμε να σηκωθούμε η πόρτα είχε ανοίξει και η Μελίνα ήταν μέσα.

Μ: Συγγνώμη, ήρθα λάθος στιγμή. Και φεύγει.

Ε: Δεν χρειάζεται να φύγεις . Ο τζάστιν μου έλεγε μόλις τώρα ότι θα έφευγε.

Μ: Σίγουρα? Σας έκανα χαλάστρα.

Τ:Nαι μωρέ σιγά θα υπάρξουν και άλλες ευκαιρίες .μου είπε και μου έκλεισε το μάτι.

Μεριά Μελίνας

Ετοιμάστηκα πήρα τα πράγματά μου και κατέβηκα κάτω στο τζακούζι. Εκεί είδα και τον Μέησον μαζί με μια κοπέλα δίπλα του να συζητάνε και να φασώνονται . *Δεν τα έχουμε φτιάξει ακόμα γι αυτό μπορεί να κάνει ότι θέλει, αλλά και πάλι γιατί με επιρεάζει τόσο; Γιατί θέλω να βγάλω το μαλλί της ΄'αλλης τρίχα-τρίχα; * Μπήκα στο νερό στην άλλη άκρη βέβαια, για να μην τους ενοχλώ. Έκανα πώς δεν υπάρχουν ενώ χαλάρωνα . Ένα χέρι βάρυνε τον ώμο μου . Γύρισα πίσω και είδα τον Μέησον .

Μ:τι κάνεις?

Ε: καλά εσύ?

Μ: καλά

Μ: Κοίτα , Μελίνα μου αρέσεις και θέλω να τα φτιάξουμε.

Μελ: Α, ναι? Και τότε πια ήταν η κοπέλα που ήσουν πριν ?

Μ : Εε, να μια φίλη μου ήταν .

Μελ: Εμένα ξέχασέ με .

Μ: Μα γιατί ρε Μελίνα αφού μαρέσεις.

Μελ: Αντε πήγαινε στη τσουλίτσα σου.

Μ:Όπα, ζήλεψες?

Μελ: Μην λες βλακείες (και κάνω να φύγω αλλά με πιάνει από τη μέση και με φιλάει)*Αχ , φιλάει τόσο ωραία. Προσπαθώ να φύγω αλλά με φέρνει ακόμα πιο κοντά*

Μ: Αγαπώ μόνο εσένα και καμία άλλη !

Μελ: Kι εγώ, αλλά για να γίνει αυτό που θες πρέπει να μου πεις ποια ήταν η άλλη.

"A Strange Beginning''Donde viven las historias. Descúbrelo ahora