15.

16 1 0
                                    


Θ(θεια).β Εδώ που μένω, στην Ιταλία.

Ε. Ααα, ωραία, όμως το σχολείο?

Θ. Γλυκιά μου θα το αφήσεις αυτό το σχολείο και θα σε γράψω σε αυτό εδώ, στο σχολείο της περιοχής.

Ε. Και τους φίλους μου?!

Θ. Θα κάνεις καινούργιους και καλύτερους εδώ.

Ε. Καλά ( και έκλεισα το τηλέφωνο γιατί χτύπησε το κουδούνι για την προσευχή)

Πήγα στο προαύλιο και κάναμε την προσευχή. * Η αλήθεια είναι ότι θα είναι μια καλή ευκαιρία να ξεφύγω από αυτή τη ζωή, αλλά από την άλλη δεν θέλω να αφήσω πίσω τους φίλους μου. Δεύτερη μετακόμιση στον ίδιο χρόνο δεν λέει. Αλλά και πάλι...ίσως να είναι η μόνη ευκαιρία για να ξεφύγω από αυτούς που με κυνηγάνε* Από της σκέψης μου με διέκοψε η Μελίνα που φώναζε δίπλα από το αυτί μου.

Μελ.  Ακούς?! Γη καλεί Κρίστι!

Ε. Εεε?! Τι έγινε?

Μ. Σου μιλάω τόση ώρα! Σοβαρά δεν άκουσες τίποτα?!

Ε. Σόρυ αποροφήθηκα.

Μ. Τι σκεφτόσουν?

Ε. Να...με πήρε τηλ η θεία μου από την Ιταλία και μου είπε πως θα έρθει να με πάρει σε 3 μέρες.

Μ. Τι?! Αφού μένεις μαζί μου με την προστασία των γονιών μου τώρα πια.

Ε. Φαίνεται πως δεν είναι αρκετό. Θέλει και υπογραφή ενός συγγενή.

Μ. Ωραία τότε ας πάρουμε αυτήν την υπογραφή!

Ε. Δεν ξέρω...

Μ. Τι εννοείς δεν ξέρεις? Μη μου πεις ότι θες να φύγεις!

Ε. Για να είμαι ειληκρινής , θέλω να φύγω αλλά...δεν θέλω να αφήσω πίσω μερικά άτομα.

Μ. Μην σε νοιάζει για μας. Κάνε αυτό που θες.

Ε. Αυτό θα κάνω. Ευχαριστώ.

Μ. Τίποτα ( και με αγκάλιασε )

Ήρθε ο καθηγητής της Χημείας και αρχίσαμε το μάθημα. Ξαφνικά μου ήρθε ένα χαρτάκι στα μαλλιά. Το έπιασα και το διάβασα. Ελεγε:΄΄ Συντάντησέ με στις τουαλέτες τώρα!΄΄ Δεν ήξερα από ποιόν είναι αλλά θα πήγαινα.


Ε. Μπορώ να πάω τουαλέτα?

Καθηγητης.  Ναι αλλά μην αργήσεις.


Έτρεξα προς τις τουαλέτες αλλά ένα χέρι με τράβηξε και με κόλλησε στο τοίχο. Ήταν ο Νέιθαν.

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Apr 10, 2018 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

"A Strange Beginning''Donde viven las historias. Descúbrelo ahora