11.

2 1 2
                                    



Πήγα να κάνω το μπάνιο μου και κυριολεκτικά ήμουν 20 λεπτά εκεί μέσα! Πως τα καταφέρνω και κάνω τόσο πολύ? Η αλήθεια είναι ότι ήθελα να κάτσω περισσότερο αλλά μπορεί να θέλουν και οι άλλοι να κάνουν. Μπήκα στο δωμάτιο και άρχισα να αλλάζω με την αλλαξιά που μου είχε έτοιμη ο Τζάστιν. Κατέβηκα κάτω στη τραπεζαρία και είδα το τραπέζι να είναι είδη στρωμένο. Στο τραπέζι υπήρχαν 6 θέσεις. Οι 2 για τον Τζάστιν και εμένα, οι άλλες 2 για τους γονείς του και οι άλλες 2 για ποιόν ήταν? Δεν μου έχει πει πως έχει αδέρφια. Γενικά δεν μου έχει μιλήσει καθόλου για την οικογένειά του. Ελπίζω μόνο να μην προκαλέσω κανα πρόβλημα.

Τ. Κάθισε( και μου έδειξε μία θέση δίπλα στη δικιά του)

Κάθισα και περίμενα με αμηχανία, αφού το τραπέζι ήταν είδη έτοιμο. Έκατσε και εκείνος δίπλα μου.

Τ. Θες να σου φέρω νερό?

Ε. Όχι εντάξει είμαι.

Τ. Δεν πιστεύω να ντρέπεσαι.

Ε. Η αλήθεια είναι πως ναι...λίγο.

Τ. Κούλαρε η οικογένεια μου είναι χαλαρή σε τέτοια θέματα και πολύ ευπρόσδεκτη σε νέα μέλη της οικογένειας.

* Άκουσα καλά? Με είπε νέο μέλος της οικογένειας? *

Ε. Καλά θα προσπαθήσω. ( είπα προσπαθώντας να κρύψω το χαμόγελό μου)

Και τότε μπήκε μέσα όλη η οικογένεια. Πρώτα ο πατέρας ύστερα η μητέρα και τέλος οι δύο αδερφές.* Ναι καλά ακούσατε οι δύο αδερφές του. Δεν μου είχε πει πως είχε αδερφές και είναι εξίσου όμορφες όπως εκείνος* Κάθισαν στο τραπέζι.

Τ. Από δω η αδερφές μου, η Άσλεη και η Ραφαέλα .

Τ. Ραφαέλα, Ασλεη από δω η κοπέλα μου η κρίστι.

Ε. χάρηκα

ΡκΑ. και γω.

Γ(γονείς).  Για σου κοπέλα μου χαίρομαι που σε γνωρίζω ο Τζάστιν μας έχει πει πολλά για σένα.


( Ο τζάστιν τους αγριοκοίταξε)

Ε. και γω χάρηκα αν και δεν μου έχει πει πολλά για σας.

Οι δύο αδερφές σέρβιραν το φαγητό. Φάγαμε ήπιαμε και γνωριστήκαμε καλύτερα. Στο τέλος παίξαμε διάφορα επιτραπέζια οικογενειακά. Μου φάνηκαν πολύ συμπαθητικοί και ευπρόσδεκτη οικογένεια. Μετά πέρασε η ώρα και έπρεπε να πάμε να κοιμηθούμε. Πριν φύγουμε μας είπαν οι γονείς του ότι θα λείψουν από το σπίτι για 3 ώρες αφού θα βγουν έξω για να διασκεδάσουν. Ανεβήκαμε πάνω και αρχίσαμε να μιλάμε ξαπλωμένοι στο κρεβάτι.

"A Strange Beginning''Where stories live. Discover now