YANLIŞ KİŞİ

902 13 3
                                    

Kendi halinde, annesi olmayan, babası tarafından dövülen bir kız...

Pis işlere bulaşan, çetesi ile dolaşan, intikam almak için her türlü yolu deneyen bir genç...

Harry, intikam için bir kıza kalbini açtı. Ama ne kadar doğru söylüyor?..

Merhaba , ben Alex. 18 yaşıma dün girdim. Ailemden kalan tek kişi olan babamın bana verdiği hediye birkaç tokattı. Maddi durumumuz yerinde fakat babam parasını içkiye yatırmayı tercih eder. Eğitimimi dışarıdan tamamlamak zorunda kaldım. Okula yüzümün verdiği utançla gidemedim. Annem yok. Öldü. Babam ise benden nefret ediyor. Bana bir kere kızım dese dünyalar benim olur. Fakat onun dediğine göre hiçbir şeyi hak etmeyen bir sürtükmüşüm. Babam öyle söylüyor.

Başkası olsa bu eve saray yavrusu der. Fakat ben cehennem diyorum. Her gece evde babamı bekleyip birkaç tokat ve tekme yiyip yatıyorum. Hiç arkadaşımda yok. Şu dışlanıp duran zavallı , sevimsiz çocuğum ben. Masallarda kötü sanılan , aksine yanlızlıktan etrafa zarar veren kızım. Baba sevgisi nedir bilmeyen , annesiz , sokakta görüldüğü zaman herkesin yüzünü buruşturduğu kızım. Ben buyum. Yalnız , yetim , kimsesiz…  

Umh. Sanırım sıra bende. Ben Büşra. Bu hikayeyi kardeşim ile yani Ece ile yazdık. Normalde bu  kadar ciddi değilim. Bu benim, bizim, ilk hikayem.  Sınır yok. Duruma göre yeni bölüm gelecek.

YANLIŞ KİŞİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin