Jack sözünü bitiremeden kapı yumruklanmaya başladı. Siktir. Harry gelmiş olmalı.
“J-Jack. Alex’in kremlerini bana ver sen ben hallederim. Alex. Lanet olsun çabuk kalk!” Dedim ve koltukta sırt üstü yatmasını izledim.
Hızlı adımlarla kapıya ilerlediğimde birkaç adımda kapıya varmıştım. Kapıyı açtım ve kenara çekildim. Harry hızla içeri daldı ve Jack’i itip Alex’in yanına gitti.
“İyi misin bi'tanem? Ha. Hadi güzelim, evimize gidelim?” Telaşla Alex’e baktım ve ‘hayır’ anlamında başımı salladım.
“H-Hayır. İstemiyorum. Y-Yani demem o ki… biraz daha burada kalsam?”
Alexis’in ağzından…
Zayn, eğer ben Harry ile eve gidersem sırtımı göreceğini bildiği için gitmemi istememişti. Harry inanılmaz bir şekilde kabul etmiş ve beni yukarı,yatağa, yatırmış hatta beraber uyumuştuk. Kokusu. Nefret ettiğim biri için bunları söylemek… Evet biliyorum garip ama muhteşem kokuyor. Agh. Neredeyse unutuyordum. Louis geldi ve özür diledi. Harry’e bir şey olmasında korktuğunu söyledi. Şimdi ise hep beraber balkonda oturup yıldızlardan konuşuyorduk. Aslında eğlenceliler. Ama birde şu var ki onlar ‘katil’. Niall’la geldim geleli hiç konuşmadık. Bana yalan söylemişti. Oysa ben… Onu arkadaşım olarak görmüştüm. Lanet olsun. Niall, sanki Harry’nin gitmesini bekliyormuş gibi, Harry mutfağa gittiğinde Niall elimi tuttu ve yüzüme baktı.
“Özür dilerim Alex. Ama bilirsin işte. Harry benim kardeşim. Yani demem o ki yapmak zorundaydım.” Dedi gülümseyerek. Daha fazla dayanamadım ve ona koca bir sarılış hediye ettim. Aniden geri çekildi ve merakla ağzını araladı;
“Affettin mi?”
“Affettim.”dedim bu sefer sarılan taraf o olmuştu. Şuan… mutluyum. Hayatımda ilk defa –neredeyse- mutluyum. Bozulması da istemiyorum. Biz sarılmaya devam ederken yalandan bir öksürük duydum. Agh. Sonum iyi değil.
“Sarılmanız bittiyse!? Tabağını al Alex. Niall çık oradan. Ben oturacağım oraya.” Dedi ve bana cips tabağını uzattı. Yanıma oturduğunda kulağıma bir fısıltı bıraktı;
“Sana hiç ceza vermedim. Ama elbet yalnız kalacağız. Ben de sana o zaman cezanı vereceğim güzelim. Hem de hiç istemediğin ve hayal dahi edemeyeceğin bir şekilde.” Bunları hiç nefes almadan söylediği için yerine geri yerleşirken derin bir nefes almıştı. Ben? Ben sadece kaskatı kesilmiş, Harry’e bakıyordum. Lanet olsun. Bu sefer başım belada.
Gençler sizi temin ederim, bundan sonra daha çabuk yeni bölüm gelecek. :* :D :3 *-*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YANLIŞ KİŞİ
Fantasy"Belki de o gece orada olmamalıydım." "Seni temin ederim, o gece orada olman hayatında yaptığın en doğru şeydi..."