"Gerizekalı mısın acaba? Hazır diyorum Harry yok. Seni bir dışarı çıkarayım. London Eye falan.? Anladın?" rahatlamışçasına bir nefes verdim.
"Tamam. Olur. Ama belim?" dedim üzüntüyle.
"Jack burada olur birazdan. Şimdi Harry'nin yanında."
"Peki. Bişey sorabilir miyim?" Louis'in bana son söyledikleri bir türlü aklımdan çıkmıyor.'Sürtük' Neden böyle bir tepki verdi ki? Bunları Zayn'e sormalıyım.
"Sor güzelim."
"Şey...Louis bana şey dedi ya?"
"Ne dedi?" dedi kaşlarını çatarak.
"Şey dedi...Sürtük dedi bana..."
"Ama kötü bir niyeti olduğunu sanmıyorum. Ben sadece neden böyle bir tepki verdiğini merak ediyorum." Diye devam ettirdim.
"Nasıl ya? Louis mi? O muhtemelen Harry'e olanlar yüzünden korkmuştur. Bir anda çıkmıştır."
"Beyefendi onunla da sinirini atamadı herhalde! Üstüne üstlük beni birde sehpaya itti! Aptal." Dedim sinirle kalkmaya çalıştım. Zayn bunlara alışık olmalı ki kıkırdamaya başladı. Ayağa kalkamadığım gibi birde canımı yakmıştım. İnleyerek geri oturduğumda zil çaldı. Sonunda! Hiç gelmeyecek sandım.
"Bekle! Beni Harry'e götürmeyeceksin değil mi?" dediğime karşılık Zayn benden gözlerini kaçırdı ve kapıya yöneldi. Lanet olsun. O gerizekalıyı bir daha görmek istemiyorum. Zayn kapıyı açarken hayıflanarak olduğum yere iyice yayıldım. Doktor yanıma geldiğinde gülümsedi bende gülümsemesine karşılık verdim(!)
"Bu güzelliğin nesi var bakalım?" dedi sevecen bir tavırla.
"Şşh..." dedi Zayn kaşlarını kaldırarak. Lanet olsun. Agh. Hayır. Gülmek yok. Anlamamış gibi bir doktora bir Zayn'e bakıyordum.doktor... Jack'ti değil mi?
Evet Jack. O ise hiç istifini bozmadan bana bakmaya devam ediyordu. Problemimi biliyor olmalı ki sırt üstü yatmamı söyledi. T-shirt'ün eteklerinden tuttuğu gibi yukarı kaldırdı.
"Agh. Yüce İsa! Zayn bu kıza ne oldu böyle!"
"İ-İnan bende b-bilmiyorum. Tanrım!!"
Zayn'in ağzında...
Hiçbir merdiven veya hiçbir sehpa bu kemer izlerini çıkartamaz! Kim bu kıza ne yapıyor? Muhtemelen Harry'nin 'Bu Alex'in babası. Şunu bir halledin.' Diye depoya getirdiği adam olmalı. Agh. Çok kötü gözüküyor. Yer yer hala (!) kanayan yerler, kurumuş kanlar, morarmış dikdörtgen şeklindeki kemer izleri... Canı çok yanmış olmalı. Ama Harry bu izleri görürse...
"Bunlardan Harry'nin haberi olmasın. Yoksa..."
"Biliyorum, biliyorum. Sonumuz iyi değil. Ama bunlard..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YANLIŞ KİŞİ
Fantasy"Belki de o gece orada olmamalıydım." "Seni temin ederim, o gece orada olman hayatında yaptığın en doğru şeydi..."