Bunlar Kim?!!!?!

185 8 0
                                    

“Evet. Evet Harry. Lütfen söyle.”

“Çocuklar onu depoya götür… Tanrı aşkına sanane! Babanla bir işim var ve bende işimi hallediyorum!” dedi.

“O.benim.babam.” dedim zorlukla konuşarak. Nefes alamıyordum ve boğazım ve gözlerim yanmaya başlamıştı. Sonunda dayanamadım ve gözlerimi kapattım.

“Hey. İyi misin? Güzelim bana bak. Gözlerini kapatma nefes almaya çalış tamam mı meleğim?...” Bana söylediklerini sonlara doğru duymamaya başladım. Beynim bulanıyordu. Nefes alamıyordum…

Harry’nin ağzından…

“Hey. İyi misin? Güzelim bana bak. Gözlerini kapatma nefes almaya çalış tamam mı meleğim? Sakin ol ve nefes almaya çalış. Lütfen. Lütfen yalvarırım.”dediklerimi duymuş olmasını umarak aceleyle elimi dizimle başının arasındaki elimi kurtarıp, Zayn’i aradım. İkinci seferde açmıştı.

Ne oldu Harry?”

“Zayn. Çabuk olun bana bir araba gönderin. Alex. O…o bayıldı.”

“Tamam. Tamam sakin ol Niall oralardaydı. Ararım hemen gelir eve gidersiniz. Bizde yetişiriz tamam? Şimdi sakin ol kardeşim.”

“Sikerim sülaleni Zayn! Nasıl sakin olmamı bekliyorsun piç!” o bu dediklerime alışık olduğundan, telefonu kaptmıştı…

----------------------                        -----------------------                                      ---------------

Alexis’in ağzından…

Gözleri kırpıştırarak açtığımda karnımda bir ağırlık hissettim. Karnıma baktığımda bir el belimden kavramıştı. Hışımla yattığım yerden kalktığımda yanımdaki kıvırcık saçlı çocuk… Agh. Harry bu. Dün ne oldu. Tabi ya. En son bayılmıştım. O da beni buraya getirdi. Ben bunları düşünürken Harry uyumaktan şişmiş dudaklarını araladı ve ağzını şapırdattı. Keşke hep uyusa. En azından uyurken huysuz değil. Bir şeyler mırıldandığında gitmem gerektiğini hatırladım. Ayağı kalktım ve son kez Harry’e baktığımda üstünde bir şey olmadığını ve gözlerinin de en az dudakları kadar şişmiş olduğunu fark ettim. Garip. Neyse umurumda da değil zaten.Kapıyı açtım ve odadan dışarı çıktım. Ev iki katlıydı ve aşağıdan sesler geliyordu. Erkek sesleri. Lanet olsun.

Kısa oldu ama... iki güne buradayım. iki gün..

YANLIŞ KİŞİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin