CHANGBIN POV
Changbin katseli, kun tuntematon poika asteli luokkahuoneeseen, kymmenen minuuttia myöhässä. No, uusilla oppilailla olikin kaikenlaista sähellystä ensimmäisenä koulupäivänään, sen Changbin oli itsekin kokenut tullessaan nykyiseen kouluunsa kesken lukuvuoden, kaksi vuotta sitten.
"Nätit pisamat", oli Changbinin ensimmäinen ajatus. Niin, uuden pojan kasvoja koristi vaaleanruskeat pisamat ja kaunein hymy, jonka Changbin oli koskaan nähnyt. Harmahtavan blondeissa hiuksissa lepäsi myös kaunis, värikäs kukkaseppele.
Changbin haraisi mustia hiuksiaan pois silmiltään tuijottaessaan poikaa, jonka hymyilevä katse kiersi ympäri luokkaa. Changbinin vieressä istuva Seungmin puolestaan vilkaisi blondia kyllästyneenä ja jatkoi pulpettinsa raapustamista. Opettaja katsoi ystävällisesti hymyillen uutta oppilasta, jonka katse käväisi myös Changbinin tummissa silmissä, nousten seisomaan kuluneelta, kangaspäällysteiseltä tuoliltaan. Korpinmustat hiukset valuivat uudelleen Changbinin silmille tuon kääntäessä katseensa pulpettiinsa; blondi oli huomannut hänen tuijotuksensa.
"Tässä on uusi oppilaamme, esittelisitkö itsesi?" Opettaja sanoi vanhan naisen äänellään, katsoen ensin luokkaamme ja sitten uutta oppilasta.
"Mun nimi on Lee Felix, mä muutin tänne pari kuukautta sitten Australiasta, toivon et saan kavereita täältä", Changbin ihmetteli, kuinka poika jaksoi hymyillä vielä koko puhumisensa ajan. Mustahiuksisen korviin kantautui takarivissä istuvien tyttöjen supatukset ja kikatukset, joita he jakoivat keskenään, ja hän totesi mielessään, että Felix tulisi varmasti olemaan suosittu tyttöjen keskuudessa. Hän ihmetteli myös, kuinka poika puhui jo noin hyvin koreaa, vaikka oli asunut täällä vasta pari kuukautta, niin siis olettaen, että tuon äidinkieli oli kotimaansa takia jokin muu kuin korea.
"Kiitos, ottakaahan Felix hyvin vastaan, voit mennä istumaan tuonne vapaalle paikalle Jisungin viereen", opettaja sanoi, osoittaen ikkunapaikkaa Changbinin takana. Felix nyökkäsi ja istui paikalleen moikaten Jisungia. Changbin kiinnitti huomiota pojan matalaan ääneen, se oli yllättävä yksityiskohta, mutta sopi pojalle jollain hassulla tavalla. Kokonaisuudessaan Felix oli Binnien mielessä kuin jokin satuolento, ja poika huomasikin haluavansa tutustua blondiin tulevaisuudessa.
Jep. Changbin oli juuri kuullut uuden oppilaan nimen, ja tiesi olevansa jo aivan lääpällään häneen, vaikkei sitä itselleen halunnutkaan myöntää. Sillä eihän kukaan ihastunut ensisilmäyksellä, eihän?
~~~~
Kiitos kun luit <3
YOU ARE READING
(KESKEYTETTY)FLOWER CROWN | CHANGLIX | FIN
Fanfiction"Nätit pisamat" Best ranks: #36 in fanfiction: 5.6.-18 #42: 2.6.-18 #77: 1.5.-18 #176: 30.4.-18 Others: #2 in wattpride: 24.6.-18 #1 in Straykids: 28.10.-19 #3 in straykids: 4.11.-18