CHANGBIN POV
Ulosheittojen saaminenhan oli ennemminkin sääntö kuin poikkeus, vai niinkö se meni?
No, tämä kerta ei ainakaan ollut sellainen.
Poikkeus siis.
"Jisung, tää on joku kymmenes kerta, ja sä et oo vielkää oppinu. Pakko sanoo et oon vähän pettyny suhun" toinen ausseista, harmaahiuksinen Chan, sanoi, huokaisten turhautuneena. Jisung raapi niskaansa ja yritti näyttää katuvalta, vaikka kaikkea muuta kertova hymy yrittikin paljastaa itsensä hiipimällä pojan suupieliin vähän väliä.
"Mut ei se ollu vaan mun idea!! Seungmin oli mukana kans ja-"
"...sä kiristit mua"
"ShHH"
Kaikki oli alkanut, kun Felix oli huomannut pastellinvärisiä ilmapalloja jonkun satunnaisen sekatavarakaupan hyllyillä, ja Changbin oli tietysti mennyt mukaan "ihailemaan" niitä. Felix kertoi pitävänsä pastelliväreistä, ja että pastellinsininen oli hänen lempivärinsä. Changbin oli mielessään kuvitellut blondille pastellinsinisen paidan, ja oli varma, että se pukisi häntä. Epähuomiossa hän saattoi mainita sen äänenkin, saaden Felixin tummat silmät säkenöimään kauniisti.
No, yhtäkkinen "väenpaljous" ilmapallojen luona kiinnitti Jisungin huomion, ja pian hän ryntäsikin paikalle Minnie kintereillään. Eikä siihen tarvittu kuin dramaattinen henkäys, pari hyvin valittua sanaa Seungminille, jotta hän ostaisi ne(koska eihän Jisungilla itsellään ole rahaa) ja älynväläys puhaltaa ilmapalloja lasimestan aulassa.
Ja sitten ilmapallo lipesi Jisungin sormista ja lensi vartijan naamalle.
Ja siksi viisipäinen joukko päätyi oleskelemaan lasimestan läheisen hylätyn ja rikkonaisen kivirakennuksen portaiden alle.
"Jisung I swear to god, sun pitäis olla päiväkodissa eikä ysiluokalla", Changbin tuhahti istuessaan portaiden alla olevan tilan perimmäisessä nurkassa, muiden ollessa istumassa ringissä hänen ympärillään, ja Felixin ollessa ihan kiinni hänessä molemmat kädet rutistamassa Changbinin vasenta käsivartta lämpimässä halauksessaan.
Jisung mutristi huuliaan näyttäen hetken muka-loukkaantuneelta, lopulta kuitenkin naurahtaen.
Tilaan laskeutui pieni hiljaisuus, ja Changbin keskittyi katselemaan, kun Felix vertaili omiaan ja korpin käsiä. Blondin sormet olivat lyhyemmät ja käsi muutenkin huvittavan pieni verrattuna Binin omaan.
"No mut mitäs nyt?", Seungmin kysyi lopulta. Kukaan ei hetkeen vastannut mitään, kunnes Chanin ilme kirkastui;
"Totuutta ja tehtävää?"
"Umm,, that's gAy", Jisung protestoi.
"No nii oot sinäki"
"hEI"
"Okei eli totuutta ja tehtävää", Seungmin päätti, ja Jisungin vastaväitteistä huolimatta joku haki tyhjän limsapullon rakennuksen ulkopuolelta ja loput asettuivat sillä välin rinkiin, Felix yhä kiinni Changbinissa. Seungmin heitti aika-ajoin outoja katseita heihin päin, muttei kuitenkaan sanonut mitään, eikä Felix näyttänyt edes huomaavan häneen kohdistuvaa tuijotusta.
Chan aloitti pyöräyttämällä pulloa, ja se pysähtyi Jisungin kohdalle. Changbin ja Seungmin vaihtoivat merkitseviä katseita Chanin kanssa, ja ajattelivat kaikki samaa asiaa; tässä on loistava tilaisuus saada Jisung myöntämään ihastuksensa Minhoa kohtaan.
"No, Jisung, totuus vai tehtävä?"
Jisung pälyili äskeistä kolmikkoa epäileväisesti, mutta vastasi lopulta "Totuus".
"krHM, n ö s s ö"
"Turpa kiinni"
"Okei, vastaa rehellisesti, kuka on sun tänhetkinen ihastus?" Chan kysyi virnuillen, Seungmin ja Changbin kikattaen taustalla. Felix oli hiljaa, mutta näytti aavistavan, mistä tässä oli kyse.
Jisung tuijotti harmaahiuksista aussia samaan aikaan murhaavasti ja epäuskoisena, kasvojen värin vähitellen vaihtuessa punertavaan. Tuo karaisi kurkkuaan ja laski katseensa käsiinsä, räpeltäen punamustaruudullisen flanellipaitansa hihoja. Loput tuijottivat häntä odottavasti ja Felixkin virnisti Jisungin reaktiolle.
"Nosiis mä saatan pikkasen tykätä Minhosta silleen aika vähän ehkä"
" oh wow, mikä yllätys", Changbin sanoi, ironia paistaen hänen äänestään läpi. Seungmin ja Changbin repesivät nauruun Jisungin nostaessa katseensa, naama punaisena kuin tomaatti.
"Mitä????" tuo kysyi.
"Krhm, ei mitenkään pahalla, mut sä oot aika läpinäkyvä", Chan vastasi lähes anteeksipyytävällä sävyllä. Jisungin ilme muuttui vähitellen hämmentyneestä kauhunsekaiseksi, pähkinänruskeiden silmien laajetessa pelosta.
"Ei kai Minho tiiä?" se kysyi, sama pelonsekaisuus paistaen äänestä läpi. Seungmin ja Chan vaihtoivat katseita, kunnes jälkimmäinen pudisti päätään.
"En usko, mut sun pitäis kyl kertoo sille"
"Niimpä, seki ilmiselvästi tykkää susta"
"Jep siis sä oot ainoo kelle se on mukava"
"Ai, miksen mä oo huomannu", Jisung mutisi, "ei se musta tykkää."
Kaikki muut tuijottivat Jisungia kyllästyneinä tuon sinisilmäisyyteen, mukaan lukien Felix.
Lopulta Jisung huokaisi ja avasi suunsa lyötynä; "No okei, mä kerron sille jossain vaiheessa."
"Mehän sovittiin niistä bileistä jotka pidettäis sit koeviikkojen jälkeen? Jisung, sä voisit kertoo silloin, koska et sä kuitenkaan aiemmin uskalla", Seungmin ehdotti, pyöräyttäen silmiään lopuksi. Jisung katsoi maata, mutta nyökkäsi kuitenkin.
"Ainiin ja Felix kutsutaan sinne myös" Minnie mainitsi, katsoen mainittua blondia hymyillen. Changbin käänsi tumman katseensa yhä käteensä takertuneeseen Felixiin, rohkaisevan hymyn koristaessa hänenkin huuliaan. Felix katsoi molempia hetken iloisen yllättyneenä, ja lopulta nyökäytti päätään pari kertaa hymyillen, kun ei saanut sanaa suustaan.
Koko keskustelun ajan hiljaa ollut Chan nosti vihdoin katseensa jotenkin käteensä päätyneestä puhelimestaan(puhui luultavasti Woojinin kanssa, nekin kaksi olivat ihan hulluna toisiinsa), ja aukaisi suunsa viimein;
"Hei mistä juhlista me oikein puhutaan??"
~~~
Täst tulee luultavasti pitkä selitys, varautukaa :,,))
ääÄÄÄÄää ekaksikin niiku miten täs vierähti näin kauan ennenku sain mitään kirjotettua???? En tiiä itekkään :,,dd Pistän syyt rippikoulun niskoille, haha~
Koitan nyt saada tätä julkasutahtia tasotettua, et tulis mahdollisimman usein lukuja !! Mulla on tosi paljon motivaatiota ja ideoita tän tarinan suhteen enkä malta oottaa et pääsen kirjottaan niitä teille ! Also teidän votet ja kommentit piristää mun päivää aina tosi paljon, arvostan joka ikistä <3
Okei ja sit se juttu mistä oon äärimmäisen hämmentynyt enkä oikeen vieläkään oo sisäistänyt tätä,,,
mistä ja miten
tähän kirjaan
on tullu 1,2 K lukukertoja?????? MISSÄ VÄLISSÄ JA MITEN
OOn niin kiitollinen yyYYYy ;w; en vaan ymmärrä ??? mut niiku kIITOS!!
Haluisitteks jotain spessuks?? Ehdotelkaa kommenteissa ideoita!!~
Sit vielä kiitokset kun luit ja toivottavasti tykkäsit~<3 Muistathan painaa votee ja kommentoida ;)<3
YOU ARE READING
(KESKEYTETTY)FLOWER CROWN | CHANGLIX | FIN
Fanfiction"Nätit pisamat" Best ranks: #36 in fanfiction: 5.6.-18 #42: 2.6.-18 #77: 1.5.-18 #176: 30.4.-18 Others: #2 in wattpride: 24.6.-18 #1 in Straykids: 28.10.-19 #3 in straykids: 4.11.-18