8. Just se Minho

524 72 34
                                    

Tää luku on luultavasti täynnä ristiriitoja ja virheitä koska en ihan muista missä mennään tai mitä olin suunnitellu tälle luvulle mut niiku don't mind jos yhtäkkii vaikka viikonpäivä muuttuu :,--) anteeks oon niin laadukas

AussieLix :

-Moi :)

Changbin hymyili nähdessään viestin puhelimensa aivan liian kirkkaalla näytöllä. Felix oli vaihtanut numeroita kaikkien lintsaamassa mukana olleiden kanssa, ja tuo oli lisätty nykyään yhdeksänhenkiseen ryhmäkeskusteluun, jossa suurin osa porukan sisäpiirivitseistä saa alkunsa. Ja nyt, samana iltana, Changbin makoili sänkynsä harmaalla päiväpeitteellä näpyttellen vastausta blondilta saamaansa viestiin ja koettaen estää itseään hymyilemästä, mikä osoittautui vaikeaksi tehtäväksi.

 Moi :--) 

- sÄ VASTASIT :0

niimpä tein

- En uskonu et vastaisit :D

- Oon sh00k

- Oon sh00k

Oops! Ang larawang ito ay hindi sumusunod sa aming mga alituntunin sa nilalaman. Upang magpatuloy sa pag-publish, subukan itong alisin o mag-upload ng bago.

-hehe

Yhteystiedon nimi vaihdettu: "AussieLix" -> "MemeLix"

-oH

:---)

Muutama minuutti kului, eikä aussilta tullut enempää viestejä, joten Bin oletti keskustelun päättyneen ja heitti puhelimensa laiskasti lattialle. Tuo kääntyi selälleen sängyllään ja tuijotti valkoruudullista kattoa, vaipuen jonkinlaiseen horrokseen, kunnes- melko pitkän ajan kuluttua- puhelimen värinä säikäytti sen hereille.

MemeLix:

-BinniEE

-öÖ- tiiän et oot varmaan kiireinen pänttäämisen kanssa ku kokeita tulossa- mut haluisiks joku päivä vähän auttaa mua lukemises, ku öö joo

-en ihan ymmärrä kaikkea :D

Changbinia hymyilytti lukiessaan viestin. Felix oli selvästi muodostanut jonkinlaista luottamusta sitä kohtaan, eikä korppi valittanut. Enemmän kuin mitään, se halusi tutustua blondiin paremmin.

Voinhan mä

Perjantaina? Lauantaina? 

-Vaikka perjantaina :D

-Mut niinku kIITOS KIITOS KIITOS 

-Oon ihan hukassa täällä

-En ymmärrä mitään mitä opettajat puhuu

Joo, tajuan

Autan sua :--)

Kyllä sä viel opit

-vARMASTI

-Näytän sulle vielä

->:)

juu :,--)

-No mut öö,, mun pitäis ehkä nukkua

öitä Felix

-öitä Binnie

Changbin nukahti hymy huulillaan, unet pyörien tiettyjen pisamaisten kasvojen ympärillä.

~~~

Perjantai koitti, ja Felixiä jännitti. Samaan aikaan se ei malttanut odottaa, että näkisi Changbinin- ja samaan aikaan teki mieli perua koko juttu, niin paljon sitä pelotti, että tekisi tai sanoisi jotain typerää.

Enempää blondi ei kuitenkaan ehtinyt pohtia, kun äkkäsikin jo tutun mustahiuksisen lukemasta koulun kirjastossa ruokavälitunnilla. Eikä blondi edes ehtinyt juosta karkuun- korppi nimittäin nosti katseensa suoraan Felixiin, kuin tuo olisi ollut koko ajan varuillaan, että joku tulisi. Ja Felix tunsi perhosten lähtevän lentoon vatsassaan ja jalkojen alkavan käydä heikoiksi, kun Changbin soi tuolle aidon, ystävällisen hymyn- sellaisen, josta näkee toisen olevan aidosti ilahtunut. Ja sitä korppi oli.

"Moi", Felix sanoi, virneen levitessä tuon huulille. Se otti pari nopeaa askelta ja istahti Changbinin viereen kirjaston sohvalle. Tuo moikkasi takaisin, ja sulki kirjansa sohvan viereiselle pöydälle. Jotain kemiaa tai sellaista se oli- ei Felix saanut kirjan kannesta selvää. Ja se kertoi paljon tuon korean lukutaidosta.

Changbin katseli blondia hetken hiljaa, jotenkin tutkivasti, tai siten blondi sen ainakin tulkitsi- vaikkei siihen olekaan paljoa luottamista. Felix oli nimittäin liian keskittynyt tutkimaan korpin kasvonpiirteitä, jokaisen silmille piirtyneen kohdan korostaessa tuon hyvännäköisyyttä. 

"Eli tänäänks sit opiskellaan?" Changbin lopulta sanoi, saaden Felixin havahtumaan todellisuuteen(-todellisuuteen, jossa Changbin oli edelleen yhtä hyvännäköinen).

"Joo", blondi sanoi, ja hymyili lisää. Itse hän ei sitä huomannut, mutta korppi pani merkille, kuinka nuoremman pähkinänruskeat silmät kirkastuivat joka kerta, kun tuon kasvot sulivat hymyyn.

"Sähän voisit vaikka tulla meille koulun jälkeen? Vai oisko kirjasto parempi?"

"Voin tulla teille", Felix hymyili, saaden nyökkäyksen vanhemmalta. 

Yhtäkkiä blondi muisti jotain.

"Hei, sähän tunnet Minhon? Lee Minhon?", tuo kysyi.

"Joo,,?"

"Se opetti mulle koreaa tänään", Felix sanoi, ja naurahti muistolle. 

"Se oli tosi kiusallista ja mä olin tosi huono."

"PffFFFT,, en osaa kuvitella Minhoa opettamassa ketään", korppi nauroi.

"Se oli siinä aika huono, mut älä kerro et sanoin noin", Felix sanoi, madaltaen ääntään koomisesti. 

"Jisung hirttäis sut", Changbin totesi.

"aI SE OLI SE MINHO", Felix huudahti.

"NO KUKA MUUKAAN MINHO"

"NO SIIS EN TIIÄ??,,????"

"NO SE ON JUst se Minho", Changbin hiljensi ääntään kirjaston henkilökuntalaisen(a/n Black out ei mitään aavistusta mitä sanaa pitäis käyttää antakaa anteeks)mulkaistessa kaksikkoa pahasti. Felix tirskahti nostaen- tapansa mukaan- kämmenensä suunsa eteen.

"Hyvä tietää"

~~~

OON NIIN PAHOILLANI ET TÄSsä kesti näin kauan D::

mulla on ollu vähän juttui viimeaikoina eikä oikeestaan yhtään motivaatiota kirjottamiseen mut I guess I'm back now :,)

Votet ja kommentit piristäis iltaa <3





(KESKEYTETTY)FLOWER CROWN | CHANGLIX | FINTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon