💬🗨

2.1K 125 12
                                    

NickGrimshaw: Siemka stary. Jakieś wieści?

liamPayne: Nic.. Nadal nic.

NickGrimshaw: Wiesz.. Myślę, że Louis powinien wiedzieć.

liamPayne: Prawdopodobieństwo, że sam Harry mu to powie jest tak niskie jak moje podeszwy.

liamPayne: Przecież on nawet nie chce słyszeć o takiej opcji!

NickGrimshaw: To co my mamy robić?! Stary, jak tak dalej pójdzie to on zrobi coś naprawdę głupiego! A Louis umrze z zamartwiania się..

liamPayne: Masz racje.. Młody strasznie się martwi.. Z tego co mówił mi Zayn, Louis nawet płakał.

NickGrimshaw: Liam, to już przerosło granice. Te jego "Ostatni" był już tysiąc razy wcześniej..

NickGrimshaw: Jeżeli on mu nie powie ja to osobiście zrobie.

liamPayne: Dobrze wiesz, że nie możesz. Harry boi się związku. Louis jest cichy co do swoich uczyć, ale ich ciągnie do siebie! Oni muszą porozmawiać.

NickGrimshaw: Wiem..

NickGrimshaw: Tylko niech najpierw się ogarnie😐

liamPayne: Tak.. Mam nadzieję, że nic nie pisałeś ani nie mówiłeś Louisowi?

NickGrimshaw: Nie. Nic mu nie mówiłem ani nie pisałem.

NickGrimshaw: Czyli.. Ile osób wie?

liamPayne: Ja, ty, Niall, Luke, Ed, Perrie, Jade, Jack, Calum, Mike, Gemma coś podejrzewa, Alex udaje jakby coś wiedziała, ale nic nie mówi, pare osób jeszcze wie, że OD CZASU DO CZASU to robi, ale nie wiedzą, jak bardzo utknął.

NickGrimshaw: Najgorsze jest to, że pomimo tego ile osób wie, nikt nie może mu pomóc.. Nie dajemy rady... To tak jakbyśmy nie mieli nad nim kontroli, z resztą i tak jej nie mamy.

liamPayne: Tak... Ale nie możemy się poddawać. Wyciągniemy go z tego. Tylko on musi zdobyć powód, dla którego ma to robić. Cel. Rozumiesz?

NickGrimshaw: Chyba wiem, co masz na myśli.

NickGrimshaw: Napisz do mnie jak zacznie łapać ze światem.

liamPayne: Jasne, trzymaj się🤚

NickGrimshaw: 🖐

LET ME DIE, DARLING✔Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz