liamPayne: Siema stary. Jak tam z Harry'm?
NickGrimshaw: Chyba jest okej. Gdy go wypuszczali był cały czas na mnie wpieniony.
liamPayne: Pomału to zaczyna się robić męczące. A co u Luke'a?
NickGrimshaw: Nic z nim.. Pewnie siedzi w domu. Gdy dowiedział się o Harry'm oczy mu prawie z orbit wyskoczyły. Oni potrzebują się leczyć, stary.
liamPayne: Myślisz, że tego nie wiem? Tylko, jak Boga kocham, oni się nie zgodzą.
NickGrimshaw: My ich nie przekonamy, potrzebujemy kogoś..
liamPayne: Nie chce robić nic za ich plecami, ale to dla ich dobra, więc? Z tego co wiem Harry umawia się Louisem, ale wątpie żeby Lou miał jakiś wielki wpływ na to wszystko.. A tak wogóle.. To Louis wie?
NickGrimshaw: Pojebało cie? Harry oczywiście, że mu nie powiedział. Jak leżał w szpitalu wcisnął kit Louisowi, że jego ciocia jest chora i do niej pojechał, a tam poczuł się słabo. Przecież Louis mógłby go zostawić- o to się boi.
liamPayne: Jak młody dowie się od kogoś innego, to będzie skrzywdzony dwa razy. Harry go okłamuje.
NickGrimshaw: Ale przecież oni nawet nie są w zwązku.. Chyba.
liamPayne: Nie chodzi czy są razem czy nie. Harry boi się być w związku, a młody na tyle mu ufa, że mogłoby go to zranić.
NickGrimshaw: Czekaj.. Jak to Harry BOI się być w związku? Od kiedy ON się czegoś boi?
liamPayne: Dwa miesiące temu pisałem z nim. Napisał, że nie chce nic więcej. Mogą się przespać, ale nic poza tym. Ale najwidoczniej wyszło to z pod kontroli.
liamPayne: Harry jest najwidoczniej zauroczony, że po dwóch miesiącach on nadal chce być koło niego. Dodaje ich zdjęcia. Spędzają razem czas.. Wyglądają i zachowują się jak para. A przecież Harry tylko chciał się z nim przespać..
NickGrimshaw: To już chyba nie chodzi o seks. Tu jest coś więcej.. Ale Louis powinien się dowiedzieć.
liamPayne: Teraz jestem co do tego niepewny. Co jak go zostawi? Harry całkowicie się załamie, a wiesz, co za tym idzie..
NickGrimshaw: To co robimy?
liamPayne: Może najpierw go pilnujmy i nie pozwólmy, żeby doszło do sytuacji, w której Harry będzie musiał "uciec od".
NickGrimshaw: Może masz racje. Męczy mnie to pomału.. Ale skoro, jak narazie, wiemy co robić, to opowiedz mi co u ciebie i Zayna?
liamPayne: Yyyh.. Cóż.. Chciałbym, żeby był moim chłopakiem, ale kompletnie nie wiem, jak mam się do tego zabrać.
NickGrimshaw: Po prostu zapytaj. Zaproś na randkę i wyznaj mu to.
liamPayne: Nie chcę odrzucenia😕
NickGrimshaw: Wątpie, żeby to zrobił😎
liamPayne: Co? Czemu?
NickGrimshaw: Zayn przyjaźni się z Alex. (Wiesz ta trójka najlepszych przyjaciół: Lou, Zayn i Alex)
NickGrimshaw: A my z Alex..
liamPayne: I NIC NIE POWIEDZIAŁEŚ?!
liamPayne: Kiedy?
NickGrimshaw: Nie jesteśmy parą tak oficjalnie.. ale może się tak traktujemy.. rozumiesz?
liamPayne: Myśle, że tak. I co, Alex ci powiedziała, że Zayn chce ze mną być?
NickGrimshaw: Aj tam.. Ostatnio była jakoś podekscytowana. Gdy mi powiedziała, to okazało się, że Zayn chciałby coś więcej, ale jest zbyt nieśmiały.
liamPayne: MAM SZANSE. MAM SZANSE. ZAYNIE MALIKU- JESTEŚ JUŻ MÓJ. 😎😎
NickGrimshaw: Ty pisz to jemu, a nie mnie😂
liamPayne: Dzięki Nick😎 Narka, bracie!
NickGrimshaw: 🤙
CZYTASZ
LET ME DIE, DARLING✔
Fanfiction✔《PIERWSZA CZĘŚĆ》✔ Larry//Ziam//Ned//Jerrie//Muke?Lashton? •Instagram•