HarryS: Kim, do kurwy, jest ta cała Eleanor?
louist91: Książkę piszesz?
HarryS: Może troszkę grzeczniej, co? Zadałem ci pytanie.
louist91: Przeprszam, po prostu mam zły humor.
louist91: Dlaczego pytasz?
HarryS: Nie udawaj takiego niewinnego, wiem co się święci. Umawiasz się z Eleanor, tak?
louist91: Proszę? Oczywiście, że nie! Oszalałeś?!
HarryS: Może i oszalałem, ale to nie ja wstawiam zdjęcia Z INNĄ DZIEWCZYNĄ i pisze jak bardzo ją kocham. Mógłbyś, z łaski swojej, mi wytłumaczyć co tu się, do kurwy, wyprawia i dlaczego ona wstawiła z tobą zdjęcie?!
louist91: Nie denerwuj się, proszę.
HarryS: CZYLI TO PRAWDA?!
louist91: Nie! Po prostu chcę, abyś się uspokoił.
HarryS: Jestem spokojny, pisz w końcu.
louist91: Wstawiła to, bo spędziliśmy razem dzień.
HarryS: Cudownie, kurwa.
louist91: Nie przeklinaj..
HarryS: Będe to robił, bo mój chlopak ma przede mną jakieś tajemnice albo może mnie jeszcze zdradza. Jestem aż taki do dupy?
louist91: Mój chłopak?
HarryS: To znaczy ty. To nie ma teraz znaczenia.
HarryS: Wyjaśnij kim ona dla ciebie jest. Macie coś ze sobą?!
louist91: Nie! I nie jesteś "Do dupy". Nikt ci nie dorówna i nikt ciebie nie zastąpi. Uwierz mi, nic między mną a Eleanor nie ma.
HarryS: Dziwne, bo nie mogę w to uwierzyć.
louist91: Jesteś tak chorobliwie zazdrosny..
HarryS: Żebyś wiedział, że jestem i to w chuj. Nie podoba mi się to. Najpierw dziwna rozmowa z Peter'em, później ktoś inny, a teraz Eleanor.
HarryS: Nikt po za mną nie może cie dotykać tak jak robie to ja i nikt nie może mi cie ukraść.
louist91: Gadasz od rzeczy, Harry. Przecież wiesz, że nikt nie jest poza tobą.
HarryS: Każdy chce mi cię ukraść. Co z tego, że jest miliony ludzi na świecie, mogliby sobie znaleźć inną osobę, bo ty należysz do mnie.
louist91: Jesteś przewrażliwiony. Boisz się, że pewnego dnia się od ciebie odwrócę, tak? Tego się boisz? Że cię zostawie samego?
louist91: To bardzo cię zaskocze, ale nikogo poza tobą nie chcę. To ty jesteś tym, który rozświetla mój świat. I przestań myśleć, że odejdę, bo ty sprawiasz, że jestem szczęśliwszy.
HarryS: Nie zmieniaj tych słów nigdy.
louist91: Nie zmienię. Obiecuję.
HarryS: Zaraz u ciebie będe.
louist91: Dobrze❤
《•••》
Hello!Czy może ktoś zorientował się, z których piosenek są niektóre wiadomości, chłopców? 😏
Wielka miłość❤
CZYTASZ
LET ME DIE, DARLING✔
Fanfiction✔《PIERWSZA CZĘŚĆ》✔ Larry//Ziam//Ned//Jerrie//Muke?Lashton? •Instagram•