Broj na dresu - Dejan Lovren fanfiction (Croatian)

2.9K 78 8
                                    

Ulazila sam u Arenu Amazonia u Manausu u grupi svojih frendica. Zajedno smo letjele do Brazila, a dogovor je da, ako letimo nazad, letimo s repkom.

Kad smo ušle u stadion, zauzele smo svoja mjesta. Kupila sam karte tik do ulaza u svlačionicu u prvom redu, i koštale su me bogatstvo. Nije problem kad su ti roditelji puni para ;). Ja sam sjela odmah uz rub, Dora uz mene, a Mari do nje. Sve smo, onako propisno, imale kockaste majice, kape, šalove itd., iako je osjecaj koji osjetis kad uđeš u Arenu Amazonia vjerojatno jednak pritisku u ekspresno loncu. Kockice na obrazima i usnama su se, osjetila sam, počele topiti, ali u trenutku u kojem sam htjela izgovoriti žalbu na pritisak, cula sam Doru kako vrišti. "MANDŽUKIĆ JE TAMO! SUPER MARIO JE TAMO! BOZE ISUSE!"
Igraci su poceli izlaziti iz svlačionice, te su stali na teren. Nas tri smo, naravno, vristale kao debili, ali to nije bitno. Nismo bile jedine.

118 minuta i 4 gola kasnije, s promuklog grlom, klicale smo nasoj repki koja se vraćala u svlacionicu. Vecina ih je skinula dres - Raketa je zamijenio svoj za dres nekog Kamerunca, a Lovren..on ga je skinuo, napisao nesto na njega, i... bacio ga prema tribinama! Točnije, pokazao je prstom na mene (valjda), namignuo, i bacio dres. Uhvatila sam ga, dernula se 'Volim te Lovrene!', pokazala mu srce rukama i bacila mu svoj sal.

A onda me dohvatila spoznaja da drzim Lovrenov dres u rukama.

"OMOJBOZEDEJANLOVRENMIJEUPRAVODAOSVOJDRES!"
"DAJDAGADOTAKNEM!" Kaze Mare. Nasmijesim se.
"ISUSE KRISTE ON JE NAJSEKSI U REPKI ISUSEEEEEEE" Dora je morala reci to. I ja bih to rekla u njezinoj poziciji.

Kad smo se vraćate u hotel, sjetila sam se da je nesto napisao na dres, ali sam se odlucila da cu zadržati tu činjenicu za sebe. Nisam pogledala odmah, vec sam čekala da u privatnosti svoje sobe pogledam natpis.

Cim sam dosla u hotel, odlepršala sam u svoju sobu s izgovorom da sam uzasno umorna i da jedva drzim oci otvorene, pa zatvorila vrata i zaključala ih. Skinula sam dres sa sebe i pregledala ga od naprijed. Nista.
Zatim sam okrenula dres. Na njemu je pisala gomila znamenki, kao da je to nekakav... BROJ MOBITELA?!

OMOJBOZEDEJANLOVRENMIJEDAOSVOJBROJTELEFONAJACUCRKNUT.

Utipkala sam broj u mobitel i nazvala ga.

"Halo? Cura s tekme, jelda?"

Broj na dresu - Dejan Lovren fanfiction (Croatian)Where stories live. Discover now