{6}

1.3K 53 4
                                    

"TATA?!"

"Ivona... sto ti radis ovdje?"

Naravno da sam zaboravila da mi je stari ovdje. Zbog sponzorstva on nadgleda reprezentaciju, iako to vecina ne zna.

"Kceri, ako si se spetljala s nogometašem... bolje da odes odavde."

"Tata... zapravo, nisam se JOS spetljala, ali mi je to plan u blizoj buducnosti. Ti mi sad imas rec u kojem kurcu je problem?"

"Prvo i osnovno, ne psuj ko kocijas. To ne pristaje jednoj dami. Drugo, to mi smeta jer su svi oni varalice i mali pederi. Ne zelim te s njima. Osim toga, zar nisi s Markom?"

"Tata, prekinuli smo prije 6 mjeseci. Navikni se da ga nema."

"Molim?! Kad?! Zašto?!"

"Mislim da nije ni vrijeme ni mjesto da to raspravljamo. Ja se odoh raspakirat, a ti zanemari cinjenicu da sam ovdje."

Isla sam zatvoriti vrata kad je on stavio nogu između njih i stoka.

"Lovren je u pitanju, zar ne?"

"Nemam namjeru odgovarati na to pitanje, tata."

"Imas duznost da mi kazes."

"Ne, Ivan ima tu duznost, jer ima 17 godina. Ja imam 24 i nemam nikakvih zakonskih obaveza koje se odnose na to. Volim te ja, tata, ali molim te kao Boga, ne petljaj po mom ljubavnom zivotu."

"Dobro. Ali samo da znas, ako te neka od ovih budala povrijedi, zavrnut cu im taj pederski vrat."

"Tata, ne psuj. Ne pristaje jednom gospodinu."

Zatvorila sam mu vrata pred nosom. Znam da sam zlocesta, ali ne zelim tatine prste u svom zivotu. (okej ovo lose zvuci)

Vidjela sam Dejana kako hoda prema mojoj sobi. Izgledao je odlicno u odijelu.

Pokucao je na moja vrata, a ja sam otvorila vrata.

"Obuci haljinu, idemo na veceru."

"Tko sve ide?"

"Cijela repka i nase djevojke. I ti se ukljucujes."

"O zbilja?"

"Da, zbilja. Idu i Mare i Dora."

"Oke."

Nasla sam tirkiznu kratku haljinicu i stikle koje pasu, te se nasminkala i stavila nakit. (Slika vam je gore :D)

Izgledala sam prilicno u redu, ali njegov pogled govorio je i vise od toga. "Izgledas... savrseno."

"Ne ali, hvala." Nasmijesila sam se i izasla. Hodanje preko trave u stiklama bilo je tesko, ali, hvala Bogu, Dejan me drzao.

A/N
Hvala vam na 150+ readova ❤️❤️❤️❤️

Broj na dresu - Dejan Lovren fanfiction (Croatian)Where stories live. Discover now