A/N
Ova knjiga je kao da je Televisa Presenta sapunica xd (by DjevojkaSaBalkana16)
Btw evo, dosla sam i do ovoga iako sam mislila da nikad necu. Hvala vam svima od srca sto ste doveli ovu knjigu do 1K. To je malo za vas, ali puno za mene kao autora i kao osobu. Podigli ste mi samopouzdanje, hvala vam ❤️
I samo hocu reci, TivaProbie, javi mi se u private, dobit ces poklon zbog tvojeg stalnog voteanja i komentiranja :))
----------
"Dejane ne možeš samo oti-"
"NE MOŽE NI ON POKUŠATI SILOVATI MOJU CURU A POGOTOVO NE ISPRED MENE!"
Derao se na mene, Maria, Ivana, Mateu i Mirnu dok je trpao moje i svoje stvari u kofere. Od onoga... kao da mu je mozak pregorio.
"Ti možeš gdje hoćeš, ali ona ostaje ovdje-"
"Mirna, ne sudi moj sud. Ja idem s njim ako on ide. Ali ne ide nikud."
"Ivona..."
"Ide se zbog mene, a ja ne želim biti ona koja će ti uništiti karijeru. Ostajemo ovdje, ali odsad idem na treninge s vama, i, ako se slažu, dečki su sada stalno sa mnom. Kad smo negdje gdje nije naša soba.
"Predvidljivo. Ali slažem se."Rekao je Ivan.
"I ja." Dodao je Mario.
"Ja ne. I ne završavam karijeru, samo odlazim iz Brazila. Niko će reći da imam teške ozljede od nesreće. A ionako se vjerojatno vraćamo u Hrvatsku- pardon, vraćate" Pokazao je na ekipu iza mene. "u Hrvatsku nakon ove utakmice. Ako mislite da ćete dobiti Nizozemce, sjebali ste se."
"Dobro. Idemo negdje." Rekla sam. Odjednom su sve oči u prostoriji na meni.
Predvidljiva? Nikad bila, nikad neću biti.
Dejan se nasmiješio.
"Mene samo zanima kako će naš dragi Niko primiti vijest da su mu glavni igrač obrane i pokroviteljeva kći odmaglili. I da ne znate gdje su." Ivan je rekao ono o čemu ja razmišljala cijelo vrijeme.
Smeta mi ovo. Dejan bi se trebao proslaviti na ovom prvenstvu, preći u neki drugi klub. Uostalom, mene će kriviti za 'propast najbolje nogometne generacije Hrvatske dosad na SP-u 2014'. Samo čekam natpise u novinama.
Zatvorili smo kofere, koji su bili dovoljno mali da ih se strpa u onaj 'bunker' ispod sjedala motora, i ja sam strpala svoj kod sebe i sjela na svoj bijeli motor kojeg su mi u međuvremenu dopremili. Dejan je napravio isto i, tek sam tad to uočila, imali smo jednak model motora - njegov je bio crni, moj bijeli. To je bio drugi motor, prvog, bijelog BMW-ovog Toura, je potpuno uništio u onoj nesreći.
Ovog, crnog BMW-ovog S 1000 RR modela, imao je kao rezervu. Ja bi obrnula stvar, ali njegova odluka. I sad ćete se smijati, ali moja je mašina bila jača od njegove - moja je imala 400 konja, njegova 370. Čini se malo, ali za njegov ponos velika stvar.
I baš kad sam sjela na motor i mislila odjuriti u bezdan, vidjela sam kako se vrata pred nama zatvaraju.
"We're going away. You can't ban us that."
"Um it's not my desicion. That guy told me to close it, lock it, and not open it until he says so."
Pokazao je prstom na Kovača. Kad sam ga vidjela, podignula sam srednji prst i pokazala mu ga. Bio je preoduševljen.
"ŠTA JE?! NE MOŽEŠ PUSTIT DA TI GLAVNI IGRAČ OBRANE I SPONZOR ODU?! ILI ĆEŠ BITI TOLIKA PIZDA DA ĆEŠ ME PONOVNO POKUŠATI SILOVATI I DRŽATI MOG DEČKA DA TO GLEDA?" Pokazao mi je da se stišam, ali sam se namjerno zaderala još jače.
"NE ŽELIŠ DA TVOJI IGRAČI ČUJU DA SI SVINJA? TKO TI KRIV! SAM JEDI GOVNA KOJA SI POSRAO!"
U ovom trenutku svaka osoba u kampu me blijedo gledala.
Uključujući i igrače.
Kovač je ušao u apartman, posramljen. Hvala Bogu da je shvatio koje sranje je napravio - ovim mojim deranjem izgubio je posao. Vjerojatno.
"ŠTA JE SAD? JESI TOLIKA PIZDA DA NE MOŽEŠ IZAĆ NA BALKON VISOK 5 METARA PRED DJEVOJKU DUPLU MANJU OD TEBE I SUOČIT SE S ČINJENICOM DA SI KRIMINALAC? PI-"
Osjetila sam ruku na ustima, ali ja sam se nastavila derati. Bila je to Dejanova ruka, shvatila sam po njegovoj drugoj ruci omotanoj oko mojeg struka.
Prestala sam mumljati i okrenula se Dejanu u zagrljaj sa suznim očima - shvatila sam da sam zarobljena u 1200 m2 s osobom koja me pokušala silovati i njenim minionima.
Stvarno san svake djevojke.
------------------
A/N
Jel mogu pogodit komentare? "KRATKO!"
"Super pišeš ali KRATKO"
"kraci nastavak nisam u zivotu vidjela"
Itd itd
Da, ja pisem kratko, ali brzi updateam. I pisem preko mobitela (iPhone 5) pa mi je i 100 rijeci puno :)
ESTÁS LEYENDO
Broj na dresu - Dejan Lovren fanfiction (Croatian)
FanficIvona i njezine frendice Dora i Marijana (Mari, Mare) su odletjele u Brazil na SP. na utakmici Hrvatska-Kamerun Dejan baci majicu u publiku nakon meča, a na nju je napisao svoj broj... Sto se dalje dogodilo, pročitajte u knjizi :) Najviši rating: Fa...